چرا باید از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنیم؟

پوست آینه‌ای از شخصیت فرد و زیبایی او است. در واقع از پوست هر فرد می توان مقدار توجه او به سلامت و زیبایی اش را فهمید. دیگر نمی توان با کرم پودرهای سنگین پوست را پوشاند، پس برای جذاب بودن، اعتماد به نفس و درخشش باید اول پوستی سالم داشته باشید.

پوست آینه‌ای از شخصیت فرد و زیبایی او است. در واقع از پوست هر فرد می توان مقدار توجه او به سلامت و زیبایی اش را فهمید. دیگر نمی توان با کرم پودرهای سنگین پوست را پوشاند، پس برای جذاب بودن، اعتماد به نفس و درخشش باید اول پوستی سالم داشته باشید.

می توان گفت که دو فاکتور برای نشان دادن جوانی یک فرد، پوست صاف و موهای درخشان هستند. برای رسیدن به این مورد، تنها یک تصمیم فاصله دارید. تصمیم به اینکه، به سلامت پوست و موی خود اهمیت بدهید. رنگدونه، برای رسیدن به این هدف به شما کمک می کند.

 فروشگاه رنگدونه با هدف ارتقاء سطخ زندگی و سلامت پوست به دنیا آمد. در کنار این هدف اصلی، اهدافی مثل سلامت مو و استفاده از لوازم آرایشی اورجینال، دنبال شدند. این نام تنها یک فروشگاه اینترنتی محصولات مراقبت از پوست و مو نیست، بلکه رنگدونه با انتشار مقالات تخصصی در زمینه سلامت و زیبایی، همچنین سلامت زنان، به فکر ارتقاء سطح دانش عمومی کاربران در این زمینه است.

مردم آسیای شرقی، چین و کره جنوبی، با پوست شفاف، بدون چین و چروک و بدون جوش معروف‌اند. رنگدونه این زیبایی را در داخل ایران به شما هدیه می دهد. برای این منظور، با برندهای معتبر چینی و کره ای، همکاری نموده تا بهترین برندها در این فروشگاه اینترنتی بدرخشند.

فروشگاه اینترنتی رنگدونه، در سه قسمت سایت، اپلیکیشن و شبکه های اجتماعی فعال است. این فروشگاه با نیازسنجی دقیق کاربر ایرانی، به ارائه خدماتی درخور مشتریان خود می پردازد. به علاوه با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی، اعتماد مشتریان خود را نیز جلب کرده است.

محصولات مراقبتی پوست چه چیزهایی هستند؟

مراقبت از پوست با روتین های پوستی شروع می شود. در واقع هر فردی می تواند بدون آکنه، جوش و چین و چروک باشد، اما اول باید شیوه مراقبت از پوست خود را بداند.

همانطور که گفتیم، فروشگاه رنگدونه، شما را در رسیدن به پوستی سالم، همراهی می کند. به این منظور این فروشگاه، تمامی محصولات مراقبتی پوست را، از معتبرترین برندها فراهم نموده است. اما قبل از شروع مراقبت پوست، باید محصولات مراقبت پوست و کارکرد هر کدام از آن ها را بشناسید.

· سرم پوست و صورت

سرم ها، مواد مورد نیاز پوست را با غلظت فراوان در خود دارند. این محصولات بافت سبکی دارند و به عمق پوست نفوذ می کنند. در نتیجه‌ی این دو مورد، استفاده از سرم صورت، سبب جوانی، شادابی و تغذیه‌ی پوست می گردد.

· ماسک کاسه ای صورت

پوست هر روزه به آبرسانی و محافظت در برابر خشکی نیاز دارد. این محافظت را می توانید با ماسک‌های کاسه ای صورت انجام دهید. این ماسک ها برای جلوگیری از چین و چروک و رطوبت رسانی به پوست ساخته شده اند.

· ماسک ورقه‌ای صورت

یکی از محبوب ترین محصولات مراقبت پوست در سال های اخیر، ماسک ورقه ای بوده اند. پوست صورت هر روزه در معرض  نور خورشید، استرس و عوامل دیگر قرار دارد. ماسک ها از جنس پارچه های سلولزی ساخته می شوند که به موادی مانند مواد سرم ها آغشته شده اند. در واقع ماسک های ورقه ای روی صورت قرار می گیرند و سبب رطوبت رسانی، روشن و شاداب شدن پوست می شوند.

· شوینده صورت

چربی طبیعی پوست، گرد و غبار، آلودگی هوا و چندین مورد دیگر روزانه باعث مسدود شدن منافذ پوست و آلودگی پوست می شوند. شستشوی روزانه با استفاده از شوینده صورت مناسب به شما کمک می کند تا پوستی تمیز داشته باشید.

· تونر صورت

با استفاده از شوینده ها نمی توان تمامی منافذ را به طور عمیق پاک کرد، به همین خاطر تونرها به میدان آمدند پس خرید تونر صورت بسیار مهم می باشد. تونر سبب پاکسازی عمیق منافذ پوست و جلوگیری از ایجاد جوش ها، مخصوصا جوش سرسیاه می شود. تونرها سبب کم شدن منافذ باز پوست می گردند در نتیجه به شما پوستی صاف و یکدست می دهند.

· دور چشم

بعد از تمیز کردن صورت نوبت به مراقبت از آن می رسد. مهم نیست در چه سنی باشید، پوست دور چشم همیشه نازک و در معرض چین و چروک است. دور چشم برای استفاده در پوست این ناحیه ایجاد شده است تا علاوه بر آبرسانی و جلوگیری از ایجاد چین و چروک، سبب ایجاد ملیا یا موارد دیگر نشود.

· مرطوب کننده و آبرسان

کم آب بودن پوست، اولین عامل در ایجاد چین و چروک است. پوست صورت روزانه شستشو داده می شود. همراه با آلودگی پوستی، مقداری از رطوبت پوست و چربی ها طبیعی نیز حذف می گردند. آبرسان و مرطوب کننده برای جبران این نیاز پوست به دنیا آمده اند. مرطوب کننده ها موادی بر پایه چربی هستند، در حالی که آبرسان ها، کارکردشان از اسم آن ها مشخص است. در روتین های پوستی ابتدا آبرسان استفاده می شود و سپس با استفاده از مرطوب کننده، تاثیرات آبرسان حفظ می گردد.

· مرطوب کننده لب

لب های نرم و خوش رنگ، آرزوی هر خانمی می باشد. لب ها به دلیل پوست حساس و استفاده از مواد آرایشی دائما در معرض خشکی قرار دارند. آبرسانی لب باعث می شود لب ها براق، حجیم و جذاب تر به نظر برسند.

· کرم ضد لک و روشن کننده

به دلیل چرخه های ماهیانه و عوامل ژنتیکی، جوش ها هیچ گاه به طور کامل با پوست خداحافظی نمی کنند. اما می توان با لک و جای تیرگی آن ها خداحافظی کرد. کرم های ضد لک باعث حذف لک های صورت و روشن شدن پوست صورت می گردند.

· اسکراب و لایه بردار

روتین های روزانه از پوست مراقبت می کنند، اما گاهی نیاز به اقدامات شدیدتر ایجاد می شود. لایه بردارها با حذف لایه های شاخی پوست، باعث نفوذ محصولات مراقبتی به عمق پوست می شوند. همچنین لایه بردار باعث ایجاد پوستی روشن، سف و یکدست می گردد.

· کرم دست و لوسیون

دست ها، نمایانگر کاری هستند که فرد هر روز انجام می دهد. پوست لطیف دست ها و بدن، با کمک لوسیوه و کرم ها ایجاد می شود. این دو محصول مراقبتی باعث رطوبت رسانی و تغذیه پوست این ناحیه ها می شوند.

· ترمیم کننده و بازسازی کننده

گاهی پوست تا حدی آسیب دیده است که با استفاده از محصولات مراقبتی نمی توان آن را جبران کرد. بلکه باید به فکر ترمیم پوست بود. این محصولات برای ترمیم بافت پوست، از بین بردن جای جوش و زخم، برطرف کردن چین و چروک و سایر آسیب ها به وجود آمده اند.

· ابزارهای مراقبت پوست

در کنار استفاده از محصولات پوستی، استفاده از ابزار های مراقبتی پوست برای پاکسازی و داشتن پوست سالم لازم است. ابزارهای مراقبت از پوست، سبب پاکسازی عمقی پوست و از بین بردن آلودگی های سطحی پوست می شوند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1541457