برنامه کاروان ایران در چهاردهمین روز المپیک

پنج‌شنبه ۱۴ مرداد و در روز چهاردهم المپیک ۲۰۲۰ توکیو نمایندگان ایران در دو رشته کشتی و کاراته به مصاف رقبای خود می‌روند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در چهاردهمین روز از المپیک ۲۰۲۰ توکیو کشتی‌گیران برای کسب مدال کار خود را ادامه می‌دهند. حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم و رضا اطری هم در مرحله رده‌بندی شانس برای مدال برنز مسابقه می‌دهند. از طرفی دو آزادکار دیگر ایران در وزن‌های ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم به روی تشک می‌روند. علاوه بر این در کاراته سارا بهمنیار در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم رقابت خود را آغاز می‌کند.  

کاروان ورزشی ایران تاکنون ۴ مدال کسب کرده است، ابتدا جواد فروغی دوم تیرماه در تیراندازی مدال طلا گرفت، سپس محمدهادی ساروی روز گذشته به ۱۰ روز بی‌مدالی پایان داد و به برنز کشتی فرنگی دست پیدا کرد، امروز هم محمدرضا گرایی، فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران به مدال طلا رسید و علی داودی در وزنه برداری نقره گرفت.   

برنامه مسابقات فردا پنجشنبه کاروان ایران:

کشتی آزاد:

مصطفی حسین خانی در وزن ۷۴ کیلوگرم در دور نخست حدودا ساعت ۷ صبح پنجشنبه با کایل دیک قهرمان جهان از آمریکا کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان محمدحبیب کادزی محمداف از بلاروس و گندری گارزون از کوبا می رود. فرانک چامیزو کشتی گیر کوبایی‌الاصل ایتالیا و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک نیز در گروه حسین‌خانی قرار دارد.

امیرحسین زارع در دور یک هشتم نهایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم حدود ساعت ۶ و ۵۵ دقیقه صبح با الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان جاهید براهال از الجزایر و اگزون شالا از کوزوو می رود. گنو پتریاشویلی قهرمان جهان از گرجستان در گروه زارع حضور دارد.

رقابت های اوزان ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح فردا پنجشنبه برگزار می‌شود.

حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک بعد از ظهر فردا (پنج‌شنبه) حدود ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به مصاف دیوید تیلور از آمریکا می‌رود. تیلور تاکنون دو مرتبه در رقابت‌های جام جهانی کرمانشاه و مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بوداپست موفق به شکست حسن یزدانی شده است و طرفداران کشتی در جهان بی صبرانه منتظر دیدن این رقابت حساس هستند.

رضا اطری هم در رده‌بندی وزن ۵۷ کیلوگرم ساعت ۱۵ و ۵ دقیقه برای کسب برنز روی تشک می‌رود.

دیدارهای رده‌بندی و فینال بعد از ظهر فردا (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد.

کاراته:

سارا بهمنیار، ملی‌پوش کاراته ایران در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم کومیته زنان در گروه A  این مسابقات با سه ورزشکار دیگر رقابت می‌کند. سراب اوزچلیک از ترکیه، ون تزو یون از چین تایپه و ایوت گورا نووا از بلغارستان حریفان بهمنیار هستند. مسابقات این وزن از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.  

کاراته برای اولین بار در بازی‌های توکیو وارد المپیک شده است و باید دید که بهمنیار موفق می‌شود دومین مدال تاریخ زنان ایران در المپیک را به دست آورد.  

بیشتر بخوانید: خداحافظی شجاعی با تراکتوری‌ها/عکس

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1542032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =