سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای مشمولان دیپلم و زیر دیپلم را در خردادماه جاری به خدمت سربازی فرا خواند.

متن اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی بدین شرح است: به اطلاع کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم (غایب و غیرغایب) و متولدین سال های 1355 تا پایان سال 1371 که برگه اعزام به خدمت از سازمان وظیفه عمومی ناجا به تاریخ 18و19 خرداد ماه 1390 دریافت داشته اند برای اعزام به خدمت به نحوه ذیل اقدام نمایند.

1- در تهران( مشمولان ساکن تهران بزرگ)

کلیه مشمولان دیپلم غائب و غیر غائب که زمان اعزام آنها در برگه های اعزام به خدمت صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا خرداد ماه سال 1390 قید گردیده است در ساعت 6 صبح روز چهارشنبه مورخ 18/3/1390 و کلیه مشمولان عادی(زیر دیپلم) غایب و غیر غایب در ساعت 6 صبح روز پنج‌شنبه مورخ 19/3/1390 به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ محل مراجعه ابلاغ گردیده است حضور پیدا نموده تا به خدمت دوره ضرورت اعزام گردند.

2- در استانها( مشمولان ساکن شهرستانها)

 کلیه مشمولان دیپلم غائب و غیر غائب که زمان اعزام آنها در برگه های اعزام به خدمت صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا خرداد ماه سال 1390 قید گردیده است در ساعت 7 صبح روز چهار‌شنبه مورخ 18/3/1390 و کلیه مشمولان عادی(زیر دیپلم) غایب و غیر غایب در ساعت 7صبح روز پنج‌شنبه مورخ 19/3/1390 به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام گردند.

 لذا آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ اعلام محل مراجعه نگردیده اند می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و براساس اطلاعات مندرج در آن رفتار نمایند.

 افزایش سقف معافیت‌های سنی کذب است

رییس اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار کرد: تنها متولدان تا پایان سال 1354 از خدمت دوره ضرورت معاف هستند.

سرهنگ فرهاد عرب، در این باره اظهارکرد: شایعات منتشر شده در مورد افزایش سقف معافیت‌های سنی اساساً کذب و غیرموثق است.

وی افزود: تنها متولدان تا پایان سال 1354 که دارای مدارک تحصیلی زیر دیپلم تا لیسانس هستند می‌توانند از معافیت رهبری استفاده کنند.

رییس اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی خاطرنشان کرد: متولدان تا پایان سال 1352دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس، متولدان تا پایان سال 1350 دارای مدرک تحصیلی دکتری غیر پزشکی و همچنین متولدان تا پایان سال 1344 دارای مدرک تحصیلی دکتری پزشکی و دامپزشکی می‌توانند از این نوع معافیت استفاده کنند.

عرب اضافه کرد: مشمولان به شایعات مربوط به افزایش سقف معافیت‌های سنی که توسط افراد سودجو و فرصت طلب در جامعه منتشر می شود توجه نکنند و برای آگاهی بیشتر از قوانین و مقررات وظیفه عمومی می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی به آدرس www.police.ir مراجعه کنند.

 4545

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 154213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
    3 0
    لطفا فکری برای متولدین58 که اون زمان سربازی خریدنی بود ونتوانستند بخرند وهنوز به خدمت نرفتند و الان ازدواج کردند بکنید
  • حامد IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    3 4
    باسلام متولد1370مي باشم هنوز مدرك پيش دانشگاهي نگرفته ام و دانشگاه قبول نشده ام مي خواهم يك سال ديگه امتحان كنكور بدهم مهلت براي سربازي دارم يا غيبت مي خورم