۰ نفر
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
یک فرمانده نظامی درگذشت /تسلیت وزیر دفاع

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی در گذشت امیر رضا رحیمی از فرماندهان و مدیران صنعت دفاعی را تسلیت گفت و نوشت: دستاوردهای او در این وزارتخانه جاری و ساری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی در گذشت سرتیپ رضا رحیمی از فرماندهان و مدیران صنعت دفاعی را تسلیت گفت.

متن پیام او بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم و ارجمند امیر سرتیپ محمدرضا رحیمی طاری

ضایعه درگذشت مرحوم مغفور، ابوالشهید امیر سرتیپ محمدرضا رحیمی طاری، پیشکسوت و تلاشگر عرصه صنعت دفاعی کشور که خدمات ارزنده و جاودانه‌ای را در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به یادگار گذاشته‌اند و دستاوردهای این مجاهد نستوه همچون صدقه جاریه در این وزارتخانه برای عزت و اقتدار ایران اسلامی جاری و ساری است، موجب تاسف و تألم فراوان گردید.

اینجانب فقدان این خانه سرباز عاشق انقلاب اسلامی ایران عزیز را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن عزیز سفر کرده از خداوند منان، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل، مسألت می‌نماید و آرزومندم تا با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و فرزند شهیدش آن محصول گردند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1542185

برچسب‌ها