مدیرعامل پخش اکسیر از شرکت‌های تابعه شستا: رشد فروش ۸۰ درصدی را محقق کردیم

مدیر عامل پخش دارویی اکسیر گفت: شرکت پخش دارویی اکسیر طی یک سال گذشته نسبت به تکمیل سبد محصولات خود اقدام و ضمن دستیابی به فروش بالغ بر ۱۲، ۶۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۹، رشد فروشی معادل ۴۰% نسبت به سال ۱۳۹۸ را محقق نموده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد هادی کمالی افزود: این روند افزایشی طی ۴ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ شتاب بیشتری بخود گرفته و با تحقق فروش بالغ بر ۵، ۷۰۰ میلیارد ریال، شرکت به رشد فروش ۸۰ درصدی طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل دست یافته است.
کمالی با بیان اینکه رشد فزاینده فروش به موازات سایر برنامه‌های شرکت در حوزه افزایش بهره‌وری و به تبع آن کاهش هزینه‌ها، موجبات رشد سودآوری شرکت را نیز بدنبال داشته، اضافه کرد: سود خالص شرکت در سال ۱۳۹۹ (معادل ۴۶۶ میلیارد ریال)، نسبت به سال ۱۳۹۸ در حدود ۶۰ درصد افزایش یافته است. یکی دیگر از افتخارات شرکت پخش دارویی اکسیر بعنوان سومین شرکت توزیع دارویی متعلق به شستا، تمرکز بر فروش محصولات گروه در راستای استراتژی هم‌افزایی می‌باشد، چنان‌که علیرغم رشد فزاینده فروش، سهم ۶۵ درصدی محصولات گروه از کل فروش شرکت کماکان حفظ شده است.
مدیر عامل پخش اکسیر با اشاره به فعالیت‌های شرکت در طول دوره همه‌گیری ویروس کرونا گفت: توزیع سریع و سراسری داروهای تخصصی مقابله با این ویروس از جمله رمدسیویر و فاویپیراویر، انواع داروهای ضد التهاب، ویتامین‌ها، مکمل‌ها و همچنین اقلام پیشگیری از ابتلا به ویروس مانند ماسک، دستکش و محلول‌های ضد عفونی در حجم‌های بسیار زیاد، بصورت موثر و دقیق انجام شده است.
کمالی در ادامه تصریح کرد: شرکت پخش دارویی اکسیر به منظور توسعه زیرساخت‌های عملیاتی و انطباق با استانداردهای روز دنیا، نسبت به اجرای پروژه‌های متنوعی همچون تملیک مراکز توزیع ارومیه، رشت و کرمان، ارتقاء ظرفیت مراکز عملیاتی و همچنین توسعه ناوگان توزیع خود اقدام نموده است.
کمالی خاطر نشان کرد: به پشتوانه بهره‌مندی از نیروی انسانی جوان، شایسته و متخصص و همچنین رویکرد همراهانه و حمایت‌گرانه مدیر عامل شستا، توانسته‌ایم در جهت تحقق اهداف سازمان گام برداشته و به نظام سلامت کشور خدمت‌رسانی نماییم.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1542324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =