جهش تولید و سودآوری در شرکت داروسازی زاگرس فارمدپارس

دکتر محمود ابول‌زاده، مدیرعامل داروسازی زاگرس فارمدپارس از گروه دارویی تامین-شستا گفت: با حمایت‌های تی‌پی‌کو و شستا و تلاش مدیریت و پرسنل شرکتی که در سنوات گذشته بحران‌هایی از جمله ورشکستگی و ۴۰ میلیارد زیان انباشته داشت، و برنامه‌ریزی‌های فراگیر از نظر مالی‌، تولید و ایجاد ساختارهای بهبود، شرکت‌ ارزش‌آفرین و سودده تی‌پی‌کو شده‌ و به جایگاه اصلی خود بازگشته و امروز قطبی مهم در صنعت تولید داروهای دامپزشکی کشور شده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وی اهم دستاوردها را اعلام کرد و گفت: دریافت لوح و تندیس طلایی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از منظر رشد بهره‌وری و افزایش ۱۵۵ درصدی فروش و افزایش ۱۳۰ درصدی سود خالص در ۴ ماهه ۱۴۰۰ نسبت به ۴ ماهه ۹۹ از توفیق ای حاصل شده است.

دارو

او ادامه داد: افزودن ۲۵ محصول جدید به سبد دارویی شرکت (داروهای گیاهی و محلول‌های خوراکی برای نخستین بار در کشور) و ارتقاء GMP خطوط تولیدی که از سال ۹۸ آغاز و  در ۱۴۰۰ نیز ادامه یافت. بازسازی و ارتقاء GMP خطوط پرس قرص (پروژه توسعه‌ای و بهبود) در کنار اخذ گواهینامه‌های GMP خطوط تولید و تمدید مجدد آکرودیته آزمایشگاه و خریداری تجهیزات پیشرفته آزمایشگاه حاصل شده است.

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1542338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =