مقاومت عراق به معادله بازدارندگی نصرالله پیوست:آماده پاسخ در هر میدانی هستیم

ایسنا نوشت: گردان‌های حزب‌الله عراق و جنبش النجباء آمادگی خود را برای حمایت از حزب‌الله لبنان اعلام کردند.

به نقل از شبکه خبری المیادین، گردان‌های حزب الله عراق به مقاومت اسلامی لبنان به خاطر پاسخ جدی به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی و نقض حاکمیت لبنان با هدف قرار دادن مناطقی در جنوب این کشور، تبریک گفت.

در بیانیه این گردان‌ها آمده است: حزب الله ثابت کرد که برای مقابله با هرگونه ماجراجویی که دشمن صهیونیستی در آن نقش داشته باشد، در آمادگی کامل به سر می‌برد. ما از پایداری مردم مبارز لبنان در مقابله با تلاش‌های محور صهیونیستی آمریکایی سعودی برای کشاندن لبنان به آشوب و تسلیم کردن گروه‌های مقاومت قدردانی می‌کنیم. ما از مردم کشورهای اسلامی به ویژه مردم عراق و سوریه می‌خواهیم برای لبنانی‌هایی که خونشان را در دفاع از امنیت کشورهای اسلامی منطقه و مقدسات آن در مقابله با تکفیری‌ها دادند، پاسخی مناسب داشته باشند. ما آماده حمایت از مردم لبنان و مقاومت در برابر هرگونه تجاوز و کمک برای به شکست کشاندن توطئه‌ها هستیم.

از سوی دیگر جنبش النجباء نیز بر آمادگی کامل برای ورود به معادله بازدارندگی شد که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان آن را ارائه کرده بود.

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاسخ سنجیده حزب الله ثابت کرد که روش اشغالگری و تجاوزاتش رو به زوال است. انگشت اعضای مقاومت روی ماشه و آماده پاسخ و حاضر در هر میدانی هستند.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1542703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =