۰ نفر
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
خبرهای جدید از لیست کابینه رئیسی

مهر نوشت: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طی تماسی که با روسای کمیسیون‌ها انجام گرفته مقررشد تا اسامی سه نامزد برای هر وزارت خانه اعلام شود تا نظر استمزاجی اعضای کمیسیون درباره افراد اخذ شود.

عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، درباره معرفی وزرای پیشنهادی دولت به مجلس برای اخذ رای اعتماد گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی باید در انتخاب تیم وزرا و مدیران اجرایی دقت شود.


بیشتر بخوانید؛

ترکیب کابینه رئیسی در سیاست خارجی /ردپای فرزین در تیم اقتصادی دولت


وی با بیان اینکه باید اشخاصی کارآمد، توانمند، با تجربه و با مدیریت جهادی برای کابینه و مسئولیت های اجرایی استفاده شود، افزود: افرادی که برای کابینه استفاده می‌شوند باید نقایص انباشته دولت‌گذشته را با مدیریت جهادی جبران و نقایص را برطرف کنند.

نماینده تهران در مجلس با تاکید بر اینکه مردم انتظارات زیادی از دولت آقای رئیسی دارند، اضافه کرد: حل مشکل معیشتی مردم و مشکلات انباشته آنها باید در اولویت کاری دولت جدید باشد که در این مسیر وزارت صنعت، معدن و تجارت یکی از وزارتخانه های کلیدی است و باید فردی متصدی این وزارتخانه شود که اولا برنامه های عملیاتی برای برون رفت از وضعیت فعلی داشته باشد و ثانیا بتواند بار این مسئولیت سنگین را به دوش بکشد و تحولی در این وزاتخانه ایجاد کند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تاکنون با اعضای کمیسیون درباره انتخاب وزرای مربوطه به این کمیسیون مشورتی نشده است،اظهار داشت: البته طی تماسی که با روسای کمیسیون ها انجام گرفته قرار بر این شده تا اسامی سه کاندیدا برای هر وزارت خانه اعلام شود تا نظر استمزاجی اعضای کمیسیون درباره افراد اخذ شود.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1542815

برچسب‌ها