پیام محمد خدادی برای درگذشت علیرضا خزائی

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی، مهربانی، همدلی و محبت را، مهم‌ترین ویژگی‌های زنده‌یاد علیرضا خزائی، خبرنگار پیشکسوت ایرنا، دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد خدادی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی، درگذشت علیرضا خزائی، خبرنگار پیشکسوت ایرنا را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«در دلم بود که بی دوست نباشم هرگز/ چه توان کرد که سعی من و دل باطل بود...
شنیدن خبر درگذشت زنده‌یاد علیرضا خزایی عزیزم در ایرنا که چند دهه در کنار هم برادرانه در فراز و نشیب‌های زیادی همکار و همراه هم بودیم، بسیار سخت و ناگوار است.  مرحوم خزایی مهربان بود و با  محبت، همراه بود و  همدل و مهم‌تر ازهمه پناه سایر همکاران در مشکلات بود.  
حرفه خود را خوب می‌دانست و درمسوولیت‌های مختلف بسیار موفق عمل کرد؛ چه هنگامی که در دفاتر خارج از کشور ایرنا فعالیت داشت و چه در مسولیت‌های مختلف در مرکز و استان‌ها مسوولانه و پرتلاش انجام وظیفه می‌کرد.  
صبور بود و همیشه لبخندی حاکی از مهر و محبت برچهره داشت. رفیق و دوست بود در همه ایام. سوگ از دست دادن برادرم علیرضا را به همه جامعه رسانه‌ای کشور و به‌ویژه عزیزانم در سازمان خبرگزای جمهوری اسلامی تسلیت عرض می‌کنم. یادو خاطره او همیشه همراه من و همه همکاران در ایرنا خواهد بود.»

پیام محمد خدادی برای درگذشت علیرضا خزائی
زنده‌یاد علیرضا خزائی

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1543065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =