پیروز قربانی به سیم آخر زد

پیشکسوت استقلال پس از شکست در فینال جام حذفی از مدیران این تیم انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیروز قربانی پس از نایب قهرمانی استقلال در جام حذفی در استودیو فوتبال برتر گفت: ببخشید من باید یکسری صحبت‌ها را داشته باشم، استقلال یک فصل مسخره داشت، با مسخره بازی نمیتوان قهرمان شد. این تیم جام ندیده نیست و بازهم جام میبرد اما وقتی که این فضا در استقلال حاکم است هیچ اتفاقی نمی افتد. یکی از ارکان موفقیت مدیریت باشگاه است. مدیران باشگاه استقلال کجا هستند؟

او ادامه داد: مدیران می آیند و پول می دهند و می روند. شما باید پول بدهید و سمت استقلال می آید. من فکر میلیون ها هوادار هستم که به خاطر یک مقدار کار نابلد با روابط افراد سیاسی به اینجا می آیند. آدم هایی که به این ها پست و مدیریت می گیرند باید پاسخگو باشند.

انتقاد به مجیدی کنم؛ قربانی با بیان این جمله گفت: بد است استقلال با سه نفر اداره شود. نمی دانم که چطور است. شما باید به بازیکن سرویس بدهید. با سه نفر نمی توان به تیم سرویس داد و نفراتی که کار می کنند باید روی مسائل روحی کار کنند. من تند صحبت میکنم ولی باید یکسری حرف ها گفته شود.

قربانی اضافه کرد: تیم باید روی اصول باشد و نباید مربی تیم به بازیکن پاداش بدهد و شان و شخصیت مدیر کجا می رود. برای مدیرعامل استقلال به عنوان شخصیت حقیقی احترام قائلم ولی از نظر حقوقی در این جایگاه نیستند. به صندلی مدیریت باشگاه خیانت می کنند و این چه وضعی است؟

پیشکسوت فوتبال به الهلال عربستان اشاره کرد و گفت: هدف ما از فوتبال چیست؟ الهلال با استقلال بازی دارد. طبیعی است که جلو باشد چون میلیاردها دلار خرج می‌کنند؛ فوتبال ما را تعطیل کنید. فوتبال را باید با کشورهای دیگر مقایسه کنید. اگر فقط به دنبال سرگرمی هستید فیلم کمدی بگذارید و فوتبال را تعطیل کنید. باید سرمایه گذاری کنیم و فوتبال المپیک به ما نشان داد که همه خدا دارند و همه دعا می کنند ولی کسی که بیشتر تلاش کند به موفقیت می رسد. امیدوارم به این راه و روش برسیم.

بیشتر بخوانید: زوریا با دو بازیکن ایرانی باخت

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1543283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    58 10
    ما اصلا فوتبال نخواستیم ،همه بودجه ورزش کشور دارد خرج فوتبال بی خاصیتی میشود که کمترین افتخار را در سطح جهانی برای ما داشته،رشته های معتبر و افتخار آفرینی هستند که غریب افتاده اند و ورزشکارانش با بودجه شخصی به بعضی مسابقات اعزام می‌شوند ولی مدال و افتخار می‌آورند واقعا این فوتبال را تعطیل کنید و بودجه اش را به سایر رشته های به درد بخور اختصاص دهید چون اینهمه بودجه میگیرند ،هر فوتبالیستی قرار داد چندین میلیاردی دارد آنوقت تازه ناکامی هایشان را به کمبود بودجه مرتبط میکنند و دو قورت و نیمشان باقیست
    • . IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      11 18
      میدونی این فوتبال برای بعضیا زندگیشونه؟
  • آرش IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    57 29
    مدیرعامل و هیات مدیره دیگه دقیقا چکار باید بکنند? 90 درصد قراردادها پرداخت شده. پاداش برد گل گهر پرداخت شده، هواپیمای چارتر تا اصفهان گرفته شده. تیم بلد نیست یه موقعیت نصفه و نیمه بوجود بیاره مدیران مقصرند؟ متاسفانه بازیکنا فقط پول رو می شناسن. فرهاد مجیدی هم فقط دنبال حاشیه و فضای مجازیه
    • دوست IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      12 11
      چرا حرف الکی میزنی؟ 60 درصد قرادادارو داده بازی با نساجی با اتوبوس رفتن !!!کل تمرکز تیمو بهم میریزن مربی یه دستیار میخواد براش نمیارن
    • آبی دل IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      17 6
      میشه یه پست مجیدیو تو این چند وقته که مربی بود بگی؟ یدونه بود درمورد مردم خوزستان که اب ندارن
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    40 31
    فوتبال همینه قرار نیست که همیشه یه تیم خواص ببره یه روز باخت یه روز هم برد ببری وببازی دوست دارموبس تاج ایران برای من همیشه قهرمان هست وبس
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      28 14
      دلتو خوش کن
  • Ar US ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    40 2
    المپیک به ما نشان داد که همه خدا دارند و همه دعا می کنند ولی کسی که بیشتر تلاش کند به موفقیت می رسد. امیدوارم به این راه و روش برسیم!!!!!!
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    0 0
    نتیجه این بازی سیاسی برای رضایت و به حاشیه بردن مسائل خوزستان بود
  • احمد IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    0 1
    خوبه حالا ایندفعه پاچه ی پرسپولیسی ها رو نگرفته
  • IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    0 0
    کاشیمای ژاین
  • IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    0 0
    اولسان کره کشیمای ژاپن