علی اصغر زارعی گفت: در دفتر رئیس جمهور و اطرافیان ایشان باید تغییراتی رخ بدهد تا اوضاع،از این وضعیت خارج شود.

علی اصغر زارعی در گفت وگو با خبرآنلاین درباره شیوه برخورد با جریان انحرافی با بیان اینکه جرم های جریان انحرافی باید مطابق رویه قانونی پیگیری شود، افزود: باید مسائل را به صورت واقعی و فارغ از فضاسازی و شایعه و... دنبال کرد.

وی در پاسخ اینکه چه اتقاقی رخ داده که به یکباره همه اصولگرایان نسبت به این جریان واکنش نشان دادند و چرا وقتی در گذشته اخباری در این زمینه شنیده می شد، اصولگرایان واکنشی نشان نمی دادند، گفت: مفاسد که در همه دولتها بوده است و شاید از این دولت هم بیشتر بوده است منتها در جریان انحرافی، مفسده اقتصادی با انحراف در عقاید گره خورده است و نظام هم نشان داده است که در مرزهای اعتقادی خودش به شدت حساس است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخورد نظام با انحراف‌های کاذب، خاطر نشان کرد: البته من دوست می دارم که همچون برخورد با انحراف‌های کاذب با همان شدت با مفاسد اقتصادی برخورد شود، ولی انحراف در عقاید و جریان های فکری چیزی نیست که نظام تحمل کند.

زارعی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه جریان انحرافی در حال یارگیری برای انتخابات است، آیا در افکار عمومی هم حامیانی دارند یا خیر، گفت: من فکر می کنم با این اتفاقاتی که در یکی دو ماه اخیر رخ داد و برخوردهایی که از خودشان بروز دادند و حرفهایی زدند ریزش های بسیاری را به همراه داشته و در انتخابات جاری هم در بدنه مردم، ظرفیت قابل توجهی نخواهند داشت.

وی در توضیح این مطلب گفت: دلیل این امر هم این است که امروز آگاهی مردم ما این گونه نیست که با پول بشود همه کار انجام داد و رسانه ها و اطلاعات به گونه ای است که تاثیر بیشتری دارد.

وی درباره واکنش رئیس جمهور به اظهاراتی که به اطرافیان وی نسبت می دهند، گفت: من از این موضوع اطلاع ندارم. با این حال من اعتقاد دارم باید تغییر و تحولی اتفاق بیفتد و آقای مشایی با پست‌های زیادی که در حال حاضر دارد سرمنشاء مشکلات زیادی شده است. چرا که یقینا کسی که در 16 و 17 پست نظر می دهد و دخالت می کند، احتمالا دچار خطا هم می شود. به این دلیل، فکر می کنم در دفتر رئیس جمهور و اطرافیان ایشان باید تغییراتی رخ بدهد تا این اوضاع از این وضعیت خارج شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور اخیرا در گفت و گویی تصریح کرده است: «مرتب در حال تبلیغ هستند که همه کارها دست مشایی است و با این کار می خواهند به نتیجه دلخواه خود که همان ضربه زدن به مشایی برای ضربه زدن به رییس‌جمهور است، برسند.»

/27212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 154389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =