۰ نفر
۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۶

ایرنا نوشت:

مقتدا صدر رهبر جریان صدر با اعلام آمادگی برای حمایت از دولت عراق گفت:آمریکایی‌ها از همان راهی که به عراق آمدند، بازگردند. روزنامه الخلیج چاپ امارات متحده عربی روز دوشنبه نوشت: صدر آمادگی خود را برای حمایت از دولت عراق و تصمیم آن مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از این کشور اعلام کرد و گفت: اگر دولت، خروج اشغالگران را خواستار است، باید در این زمینه تلاش کند.
وی گفت: ما بدون سلاح و بدون هیچ اختلافی به حضور اشغالگران در عراق پایان خواهیم داد و با اتحاد و انسجام به آمریکایی‌ها می‌گوییم، از همان راهی که آمدید، باز گردید.
وی با هشدار به اختلافات سیاسی و درگیری میان فراکسیون‌های مهم عراق و تبدیل شدن آن به فاجعه ا‌ی سیاسی،گفت: چنین فاجعه‌ای پیامدهایی جبران‌ناپذیر به دنبال دارد و خیانت به ملت مظلوم عراق به شمار می آید از همین رو باید برای حل بحران به ویژه از طریق شورای سیاست‌های راهبردی تلاش کنیم.
صدر با اعلام آمادگی برای دخالت در پایان دادن به بحران، گفت که اگر فراکسیون‌های سیاسی توافق کنند، ما نیز با آنها همراهی خواهیم کرد.
صدر همچنین با تاکید بر لزوم مشخص شدن تکلیف وزارتخانه‌های امنیتی آن را به نفع ملت دانست و گفت: باید بدون هیچ خیانتی به دیگر گروهها و بدون اختلافات سیاسی در این راستا تلاش کنیم.

5151

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 154407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =