پایان جام حافظان سلامت با قهرمانی وطن‌زرین/عکس

مسابقات جام حافظان‌سلامت با قهرمانی تیم فوتبال وطن‌زرین به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جام حافظان سلامت که با شعار حافظان سلامت، قهرمانان وطن توسط گروه وطن زرین برگزار می‌شود پنجمین و آخرین روز خود را پشت سرگذاشت تا در حضور تیم های فوتبال پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس، تیم فوتبال وطن زرین به مقام قهرمانی برسد.

در اولین مسابقه آخرین روز از جام حافظان سلامت دو تیم وطن زرین و ستارگان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این مسابقه تیم وطن زرین توانست با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد و با 12 امتیاز بالاتر از استقلال در صدر جدول قرار گیرد و به مقام قهرمانی برسد.

دومین مسابقه به دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و مدیران اختصاص داشت که در نهایت هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

استقلالی ها نیز که پیش از این 9 امتیازی بودند در آخرین دیدار خود به مصاف تیم فوتبال رسانه ورزش رفتند که رقابت جذاب این دو تیم نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا آبی پوشان به مقام دوم این مسابقات دست پیدا کنند.

در پایان این مسابقات با توجه به اینکه رتبه بندی تیم ها بر اساس بازی رو در رو صورت گرفت، تیم فوتبال وطن زرین با 12 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و پس از آن استقلال با 10 امتیاز دوم شد. همچنین تیم فوتبال ستارگان هنر با کسب 7 امتیاز سوم شد و رسانه ورزش نیز با همین امتیاز به مقام چهارم دست یافت. پرسپولیس با کسب 4 امتیاز پنجم شد و تیم فوتبال مدیران نیز با 2 امتیاز به مقام ششم دست یافت.

پایان جام حافظان سلامت با قهرمانی وطن‌زرین/عکس

پایان جام حافظان سلامت با قهرمانی وطن‌زرین/عکس

پایان جام حافظان سلامت با قهرمانی وطن‌زرین/عکس

بیشتر بخوانید: اسدی تکذیب کرد؛مذاکره‌ای با پرسپولیس نداشتم

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1544189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =