بیش از ۶۰۰ هزار البرزی در مقابل کرونا واکسینه شدند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در مراکز البرز روزانه به طور متوسط ۲۰ هزار نفر واکسینه می‌شوند که این روند بسیار قابل توجه است چراکه بیش از ۶۰۰ هزار نفر در استان تاکنون واکسینه شده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛  «عزیزاله  شهبازی» در بازدید از مراکز تزریق واکسن در کرج که روز چهارشنبه به صورت سرزده صورت گرفت، افزود: البرز نیز همانند سایر استان های کشور در موج پنجم شیوع کرونا گرفتار است و در مقابل تلاش ها و برنامه ریزی های مقابله ای ستاد استانی و همچنین کادر بهداشت و درمان نیز افزایش یافت.

وی ادامه داد: دراستان البرز ۲۵ مرکز واکسیناسیون پیش بینی شده که مکان لازم برای این امر از سوی شهرداری ها و اداره کل ورزش و جوانان اختصاص یافته است.

شهبازی گفت: در مراکز واکسیناسیون رعایت فاصله گذاری اجتماعی صورت گرفته و کادر پزشکی نیز در این راستا با تمام قوا حضور دارند و مردم نیز ابراز رضایت می کردند.

وی با قدردانی از تمامی دست اندر کاران واکسیناسیون در استان، افزود: در مراکز البرز روزانه به طور متوسط ۲۰ هزار نفر واکسینه می شوند که این روند بسیار قابل توجه است چراکه بیش از ۶۰۰ هزار نفر در استان تاکنون واکسینه شده اند.

استاندار البرز اضافه کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) کرج نیز تعیین تکلیف شد و مقرر شد بنیاد شهید و امور ایثارگران مدیریت این بیمارستان را قبول کرده و تجهیز کنند تا با ۲۲۰ تخت از این پس آماده پذیرش بیماران کرونایی باشد.

وی گفت: البرز، استانی متراکم و معبر ۱۴ استان کشور است و جمعیت بالایی در این استان ساکن هستند ولی به گونه ای برنامه ریزی و مدیریت شده که برای پذیرش بیماران کرونا با کمبودی مواجه نشده‌ایم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1544217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =