مهدی تیکدری: تلاش می‌کنم بهترین خرید گل‌گهر باشم

فارس نوشت: بازیکن جدید تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: امیدوارم طوری کار کنم که آخر فصل، بهترین خرید گل‌گهر باشم.

مهدی تیکدری در مورد عقد قرارداد با باشگاه گل‌گهر و پیوستن به این تیم سیرجانی اظهار داشت: از این انتقال قطعا راضی هستم. بعد از دو سال دوری دوست داشتم برگردم و در شهر خودم بازی کنم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. امیدوارم بتوانیم با هم کارهای بزرگی انجام بدهیم.

وی تصریح کرد: فصلی که گذشت از همه لحاظ سخت بود.‌ تغییرات زیادی داشتیم اما با تمام وجودمان کارکردیم. دوست داشتیم با تراکتور سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم که متاسفانه نشد. به هر حال لیگ بیستم با همه فرازونشیبی که داشت به پایان رسید و امیدوارم تراکتور در فصل جدید و فصل‌های بعد موفق باشد.

تیکدری در خصوص کار کردن تحت هدایت امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: او به من لطف دارد. نزدیک ۴ سال است در هر تیمی بودم من را می‌خواست‌ اما این سعادت را نداشتم که شاگردش باشم. الان خوشحالم با پرافتخارترین مربی لیگ برتر کار می‌کنم. امیدوارم بتوانم از تجربیات او استفاده کنم تا برای تیم‌ مثمر ثمر باشم.

بازیکن جدید گل‌گهر در خصوص اینکه از این انتقال یه عنوان یکی از مهمترین خریدهای پیش فصل لیگ بیست و یکم نامبرده می‌شود، گفت: خداراشکر در این دو سال آنقدر عملکردم خوب بود که انتظارات از من بالا رفته، باید تلاشم را بیشتر کنم و عملکرد بهتری داشته باشم تا نگویند یکی دو فصل خوب بود و تمام شد. قطعا انگیزه‌های زیادی دارم. امیدوارم طوری کار کنم که آخر فصل، بهترین خرید گل‌گهر باشم.

مدافع-هافبک گل‌گهر در مورد اینکه در کدام پست راحت‌تر بازی می‌کند، اظهار داشت: مهم این است که به تیم کمک کنم و هر کجا که کادر فنی صلاح بداند مشکلی برای بازی کردن ندارم اما بازی در خط جلو را بیشتر دوست دارم.

تیکدری در مورد رابطه‌اش با دیگر بازیکنان گل‌گهر گفت: بازیکنان زیادی از علی آرتا تا مهران گلزاری و احمدرضا زنده‌روح دوستان من هستند. تیم شهرم است و امیدوارم سال‌های خوبی را در کنار بقیه تجربه کنم. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بهترین شرایط را از نظر فنی و همچنین شخصیتی داشته باشم. ان‌شاالله اتفافات خوبی رقم بخورد و بتوانیم سربلند باشیم.

وی در خصوص اینکه گل‌گهر فصل گذشته به قهرمانی جام حذفی و یا سهمیه آسیایی لیگ برتر خیلی نزدیک بود اما موفق نشد، گفت: برای گل‌گهر در چند بازی آخر لیگ و جام حذفی اتفاقاتی افتاد که شرایطشان سخت شد. می‌توانستند خیلی راحت به فینال جام حذفی برسند یا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرند اما با چند اشتباه تاثیرگذار این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: گل‌گهر در این دو سال طبیعی بود که سال اول برای بقا بجگند. امسال هم با اینکه نگاهی به آسیا یا قهرمانی جام حذفی داشت، به رتبه پنجم رسید که برای دومین سال حضور در لیگ‌ برتر جایگاه خوبی است. پتانسیل زیادی در تیم گل گهر وجود دارد. باشگاه از لحاظ امکانات، مدیریت و کادر فنی شرایط خوبی دارد و می‌تواند حرف‌های زیادی در آینده نزدیک برای گفتن داشته باشد.

تیکدری درمورد شرایط دریافت رضایتنامه از باشگاه تراکتور عنوان کرد: با گل‌گهر صحبت کردم. قرار شد از قراردادم پول رضایتنامه‌ام کم شود و هیچ مشکلی هم از این بابت ندارم.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1544637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =