استمداد رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: پزشک و پرستار نداریم کمک کنید

ایسنا نوشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ظرفیت همه بیمارستان‌ها در تمام شهرستان‌های استان از مرز اشباع گذشته و دیگر پزشک و پرستاری برای پر کردن شیفت‌ها در بخش‌های جدیدی که در تدارک راه‌اندازی آن‌ها هستیم وجود ندارد.

طاهره چنگیز بامداد امروز (جمعه_۲۲مردادماه) در پیامی خطاب به پیشکسوتان جامعه پزشکی و پرستاری، دانشجویان، کارآموزان و کارورزان، اظهار کرد: باوجود اینکه تمام کارکنان خدوم و ایثارگر بهداشت و درمان جانفشانی را به اوج رسانده اند، متاسفانه همچنان سیل بیماران کوید نیازمند خدمت به سوی بیمارستان‌ها سرازیر است.

وی گفت: به ناچار به صراحت و روشنی اعلام می‌کنم ظرفیت همه بیمارستان‌های ما تقریباً در همه شهرستان‌های استان از مرز اشباع گذشته و دیگر پزشک و پرستاری برای پر کردن شیفت‌ها در بخش‌های جدیدی که در تدارک راه‌اندازی آن‌ها هستیم وجود ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه بسیاری از کارکنان شاغل در بیمارستان‌ها بیمار شده و خود بستری و تحت مراقبت‌اند، افزود: حتی در نقل و انتقال امدادخواهان با کمبود راننده آمبولانس و تکنسین فوریت‌ها مواجهیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز وظیفه انسانی و حرفه‌ای ما فارغ از سلیقه‌ها و گرایشات مختلف حکم می‌کند که برای نجات جان هموطنان‌مان با تمام وجود و به هر نحو ممکن اقدام کنیم، گفت: به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان از هر دانشجو و دانش‌آموخته پزشکی، پرستاری، مامائی، فوریت‌ها، اتاق عمل، هوشبری و دیگر رشته‌های پیراپزشکی که در این راه کمکی از آنها ساخته استمداد می‌کنم تا بلکه در این روزگار سخت با تشریک مساعی و اهتمام جمعی تلاش کنیم تا از تلف شدن جان‌های بیشتر و داغدار شدن پدران، مادران، همسران و فرزندان دل‌نگران بیماران کویید تا حد ممکن جلوگیری شود.

چنگیز در خاتمه خاطرنشان کرد: تردیدی نیست که این جان‌فشانی و از خودگذشتگی شما همچون خون سیاوش در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم جاودانه خواهد شد.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1544673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =