حمید حسینی: نگران شکل‌گیری چهارضلعی قدرت در دولت رییسی هستیم

سید حمید حسینی گفت: کابینه معرفی شده متناسب با شرایط بحرانی کشور نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در کلاب‌هاوس خبرآنلاین با موضوع موافقان و مخالفان کابینه رییسی چه می‌گویند؟ تاکید کرد: من در اظهارات برخی از دوستان اصولگرا هم دیدم که منتقد کابینه بودند. بنده هم فکر می کنم اختلاف سطح در این کابینه بسیار بالاست، وزرای بهداشت و کار و اموزش و پرورش تجربه اجرایی در این شرایط حساس را ندارند و باید در نظر داشت که هر کدام از این وزارتخانه‌ها با انبوهی از مشکلات مواجه هستند.

 وی با اشاره به اهمیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کار مهم این وزارتخانه حل مشکل بازنشستگان در کشور است چون در این حوزه ما با چشم‌انداز بحرانی و خطرناکی روبرو هستیم.

 وی با اشاره به اینکه نگران چهارضلعی قدرتی است که در دولت سیزدهم در حال شکل گیری است، ادامه داد: آقای میرکاظمی در مراسم معارفه خود علیه برجام موضع گرفتند. از سوی دیگر با روحیاتی که من از وی سراغ داریم معتقدم یک سر این چهار ضلعی میرکاظمی خواهد بود. آقای مخبر، آقای وحیدی، آقای فاطمی‌امین با خاندوزی اضلاع دیگر این چهار ضلعی را تشکیل می‌دهند و بی‌تردید شکل‌گیری این چهارضلعی قدرت می‌تواند دولت را با مشکلات ملموس مواجه نماید.

 وی ابراز امیدواری کرد مجلس با دقت و حساسیت بالا اعضای کابینه را مورد بررسی قرار دهد و اگر حس می‌کند فردی در تراز وزارت نیست، بدون مماشات نسبت به رد وی اقدام نماید.

 او تاکید کرد: وزرای نفت و صمت و ... وزاریی تکنوکرات هستند و اگر برنامه‌هایی که ارائه دادند را اجرایی کنند، بی‌تردید باری از دوش کشور برداشته خواهد شد.  وی در توضیح این مطلب گفت: اقای فاطمی‌امین از افزایش قابل توجه صادرات به ۷۰ میلیارد دلار سخن گفتند که تحقق این هدف برای کشور راهگشاست.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1545320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =