پلیس راهور مازندران: جاده‌های استان ترافیک ندارند

فارس نوشت: سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به انسداد محور کندوان، گفت: ممنوعیت‌های کرونایی از ظهر امروز آغاز شد و به مدت دو هفته تا پایان روز جمعه ۵ شهریور در محورهای شمال ادامه خواهد داشت.

هادی عبادی امروز درباره وضعیت تردد در محورهای شمال در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد تردد عادی و روان خودروها در تمامی محورهای مازندران هستیم‌.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر حجم بالای تردد در محورهای ورودی شمال و ورود مسافران، افزود: این فیلم توسط برخی منتشر شده ولی بررسی‌های ما نشان‌دهنده شرایط عادی ترافیک در محورهای شمال بوده است.

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه درحال حاضر در محور سوادکوه شاهد ترافیک ورودی ۷۰۰ متر تا یک کیلومتری و در محور هراز  نیز شاهد توقف ایستگاهی ۱.۵کیلومتری هستیم و همکاران درحال برگشت خودروهای غیربومی هستند، تصریح کرد: محور کندوان از صبح امروز مسدود شده و تا اطلاع بعدی مسدود خواهد بود.

این مسؤول به اجرای ممنوعیت‌های کرونایی با قوت اشاره کرد و افزود: محورهای شمال هم توسط ماموران پلیس راه و هم توسط دوربین‌ها پایش می‌شوند.

عبادی خاطرنشان کرد: تشدید ممنوعیت‌های کرونایی از ساعت ۱۲ امروز در دستور کار قرار گرفته و تا پایان روز جمعه ۵ شهریور ماه امسال در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون۷۸هزار و ۶۱۲ اعمال قانون  و ۴۶هزار و ۹۳۳ دستگاه خودرو از محورهای بازگشت داده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران در پایان بر ضرورت پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال تاکید کرد.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1545389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =