استقلال منتظر پاسخ سه ستاره‌اش برای تمدید

ورزش سه نوشت: باشگاه استقلال به طور رسمی با 3 بازیکن خود وارد مذاکره شده و منتظر پاسخ آنها برای تمدید قرارداد است.

جدا از اینکه مسئولان استقلال هنوز بازیکن جدیدی را برای فصل آینده به خدمت نگرفته اند، مساله تمدید قرارداد بازیکنان کنونی نیز یکی از دغدغه های اصلی هواداران و کادرفنی محسوب می شود.

از این رو باشگاه استقلال طبق لیستی که فرهاد مجیدی به مدیران ارائه کرده در حال مذاکره با بازیکنان برای تمدید قرارداد است.

در این خصوص مذاکرات مدیران باشگاه با ارسلان مطهری، مسعود ریگی و سیدحسین حسینی با جدیت بیشتری دنبال شده و آنها در اولویت تمدید قرارداد قرار گرفته اند. مدیربرنامه های این 3 بازیکن طی روزهای گذشته و حتی امروز در باشگاه استقلال رفت و آمد داشتند و باشگاه نیز پیشنهاد مالی خود برای تمدید قرارداد را به این نفرات ارائه کرده است.

 از این رو مسئولان استقلال منتظر هستند تا حسینی، مطهری و ریگی پاسخ نهایی شان را به باشگاه درباره مبلغ ارائه شده و دیگر مفاد قرارداد ارائه کنند.

این در شرایطی است که شایعات درباره این نفرات زیاد است؛ ارسلان مطهری چند روز قبل در پستی اینستاگرامی از استقلالی ها به نوعی خداحافظی کرد و گفته می شود که قصد دارددر خارج از کشور فوتبالش را ادامه بدهد. از طرفی گفته می شود مسعود ریگی مورد توجه سپاهان قرار گرفته و سیدحسین حسینی نیز پیشنهادهای خوبی از داخل کشور دریافت کرده است.

در این باره مدیربرنامه های مسعود ریگی و حسینی امروز با آبی پوشان جلسه داشتند اما هنوز توافقی حاصل نشده و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقات جدیدی پیرامون باشگاه استقلال رخ خواهد داد.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1545526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =