۰ نفر
۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۶:۴۶

فارس نوشت:

در صورت موافقت شورای عالی ترافیک محدود شدن تردد موتورسیکلت‌ها در محدوده زوج و فرد و ترافیک از 6 ماهه دوم سال اجرایی می‌شود.

محمدرضا محمودی در خصوص اجرای طرح محدود کردن تردد موتورسیکلت‌ها در محدود زوج وفرد و ترافیک اظهار داشت: در این خصوص پیشنهادی در حال تهیه و ارسال به شورای‌عالی ترافیک است.

وی ادامه داد: با توجه به دوربین‌هایی که در معابر شهر نصب شده و همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی می‌توان محدودیت تردد موتورسیکلت‌ها را در محدوده زوج و فرد و ترافیک را اجرایی کرد.

معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه در حال حاضر موتورسیکلت‌هایی که فاقد پلاک جدید هستند جمع آوری می‌شوند، گفت:‌ موتورسیکلت‌های بسیاری به دلیل تخلف در پارکینگ‌ها وجود دارند که صاحبان برای ترخیص به پارکینگ مراجعه نمی‌کنند لذا از مقامات قضائی برای حراج این موتورسیکلت‌ها حکم گرفته شده است.

محمودی بیان داشت: در صورت موافقت شورای عالی ترافیک زیر ساخت‌های لازم را برای اجرای محدود کردن تردد موتورسیکلت‌ها در محدوده زوج و فرد و ترافیک را داریم.

47/232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 154579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
    0 0
    شوخی میکنید؟ جوک میگید؟ پلیس نمیتونه موتور های بدون پلاک رو بگیره, موتورها خیابونا رو برعکس میان, چراغ رو رد میکنن و هرکاری که دلشون بخواد میکنن و پلیس فقط تماشا میکنه حالا میخواید زوج و فردشون کنید؟
  • schmaicle IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
    0 0
    کار که نیست با یه پیک موتوری خرج زن وبچه رو هم که میدیم اونم یه روز در میون میشه.جناب ریاست محترم شورایعالی ترافیک لطفا به زن و بچه من بیا حالی کن یه روز در میون غذا بخورید ولباس بپوشید. مثلا من که پلاک موتورم زوج هست روز حیاط وروز فرد ممات ماست خودت اگه وضعیت منو داشتی چیکار میکردی بگو منم انجام بدم.لطفا بدرد مردم برسیدنه درد اضافه کنید
  • بدون نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
    0 0
    این کار بسیار اشتباهی است چون فعلا عده زیادی از این راه نان می خورند.