این مقام بلندپایه ارتش اهل سنت است+نامه خطاب به رهبر انقلاب

ایسنا نوشت:فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در نامه به رهبر انقلاب، از انتصاب امیر شهرام ایرانی به سمت فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر و نسبت به استفاده از توانمندی‌های اهل سنت ایران و همه اقوام و مذاهب و ادیان ایرانی در سطوح عالی دولت ابراز امیدواری کرد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)

باسلام و درود

ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سیدنا حسین (رضی الله عنه) به محضر مبارک حضرتعالی و ملت شریف ایران اسلامی؛ بر خود واجب دانستیم تا نسبت به فرمان بی نظیر حضرتعالی در انتصاب امیر شهرام ایرانی، امیری دلاور و فرزند مرز و بوم ایران زمین به سمت فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراتب سپاسگزاری خود و مردم را اعلام داریم.

تصمیم حضرتعالی در گام دوم انقلاب گره‌ای کور در معادلات مدیریتی کشور را گشود و برای همه دلسوزانی که نیت داشتند از وجود شایستگان اهل سنت در همه عرصه‌های مدیریتی کلان کشور بهره ببرند، حجت را تمام نمود. ضمن سپاسگزاری مجدد از حضرتعالی و آرزوی توفیق و عمر با عزت برای شما و همه خدمتگزاران به نظام اسلامی، امیدواریم دولت انقلابی نیز با تاسی از سیره رهبری معظم انقلاب اسلامی و راهبرد داهیانه حضرتعالی، شایسته گزینی و بهره مندی کشور از توانایی و تخصص شایستگان اهل سنت ایران و همه اقوام و مذاهب و ادیان ایرانی را در سطوح عالی دولت، مد نظر قرار دهد.

ولله الحمد

فراکسیون نمایندگان اهل سنت یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1546355

برچسب‌ها