۰ نفر
۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۲

میراث آریا نوشت:

انتشار یک فیلم آماتوری که چند ورزشکار را در حال اسکیت‌سواری در اتوبانی در تهران نشان می‌دهد، با واکنش پلیس راهنمایی و رانندگی مواجه شد.

پس از علنی شدن تمرین یک تیم اسکیت‌باز 6 نفره در حاشیه اتوبان همت تهران به دنبال انتشار یک فیلم 30 ثانیه‌ای در وب‌سایت یوتیوب، رییس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر این که انجام تمرینات ورزشی در مسیر تردد وسایل نقلیه ممنوع است، گفت: اسکیت‌سواری تیمی که در فیلم مشاهده می‌شود، بدون هماهنگی با پلیس راهور بوده و این موضوع در حال پیگیری است.

سردار حسین رحیمی با بیان این که تمرینات ورزشی می‌بایست حتما در پیست انجام شود و تردد در اتوبان خطرساز و ممنوع است، گفت: این اقدام تیم اسکیت‌باز غیر مجاز بوده و مسوولان فدراسیون مربوطه می‌بایست در مقابل این اقدام خطرناک پاسخگو باشند.

فدراسیون اسکیت نیز پس از بررسی نسخه‌ای از فیلم مذکور اعلام کرد اسکیت‌بازهایی که در تصویر مشاهده می‌شوند، اعضای یک تیم باشگاهی هستند. این فدراسیون با ارسال نامه‌ای به میراث آریا (Chtn)، تاکید کرده است که تمرینات تیم ملی اسکیت تنها در پیست صورت می‌گیرد و استفاده از اتوبان قابل توجیه نیست.

در فیلم آماتوری 30 ثانیه‌ای منتشر شده در یوتیوب، تیم اسکیت‌باز 6 نفره که یکی از آن‌ها یک دختر است در حالی مشاهده می‌شوند که فرد مربی با دوچرخه در جلو حرکت می‌کند و یک خودرو پراید با چراغ فلاشر نیز از پشت آن‌ها را همراهی می‌کند.

به اعتقاد کارشناسان ترافیکی، حرکت این تیم اسکیت‌باز در اتوبان می‌تواند موجب جلب نظر و بر هم تمرکز رانندگان و حتی در محدوده خروجی‌ها باعث رخ دادن حادثه شود و همچنین با توجه به سرعت حرکتی که در فیلم مشاهده می‌شود، زمین خوردن یکی از اعضای تیم با مرگ حتمی اسکیت‌باز و ایجاد تصادف زنجیره‌ای در اتوبان همراه خواهد بود.

با توجه به اظهارات رییس پلیس ؟؟ و پاسخ فدراسیون اسکیت، انتظار می‌رود سازمان تربیت‌بدنی نسبت به برخورد با متخلفینی که جان شهروندان دیگر را در یکی از پرترددترین اتوبان‌های پایتخت با خطر مواجه کرده‌اند، اقدام کند

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 154649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی GB ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
    0 0
    ببخشید شما چه طوری وارد سایت یوتوب می شوید؟
  • V CA ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
    1 0
    یو تیوب که فیلتره استفاده از فیلتر شکن هم جرمه رییس پلیس کجا دیده؟یعنی اونم ارهههههههههههه