بستری ۵۰ هزار بیمار کرونایی در سراسر کشور

مهر نوشت: معاون درمان وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر ۵۰ هزار بیمار کرونایی در کشور بستری هستند و بیش از ۳۰ هزار نفر هم روزانه به صورت بستری موقت، خدمات دریافت می‌کنند.

قاسم جان‌بابایی بعدازظهر جمعه در بازدید از بیمارستان کلاله در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۵۰ هزار بیمار کرونایی در کشور بستری بوده و بیش از ۳۰ هزار نفر هم روزانه به صورت بستری موقت، خدمات دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: در برخی از استان‌ها مانند اصفهان، فارس و خراسان رضوی روند افزایشی همچنان ادامه دارد و بقیه استان‌ها به ثبات رسیده‌اند.

جان‌بابایی ادامه داد: روند ابتلاء به کرونا در بیشتر نقاط کشور ثابت شده اما با توجه به مناسبت‌ها نمی‌توان با قطعیت در این خصوص اظهار نظر کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: از نظر زیرساختی تمام تلاش ما این است که مردم مشکلی از نظر تخت‌های بیمارستانی نداشته باشند و با توزیع دستگاه‌های اکسیژن ساز مشکل حادی در این زمینه نداشتیم.

وی با بیان اینکه مؤثرترین اقدام درمانی اکسیژن درمانی بیان کرد: با حمایت دولت، ستاد اجرایی فرمان و بنیاد مستضعفان تانک و کپسول‌های اکسیژن رسان تأمین و به استان‌ها اختصاص یافت و امیدواریم در هفته آینده شرایط بهتر شود.

۲۳۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1546688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =