تاکید رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر رفع اختلاف مالکیت اراضی منطقه کهمان الشتر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در نشست با امام جمعه شهرستان سلسله و نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بر رفع اختلاف بر مالکیت‌ اراضی ملی و اراضی کشاورزی منطقه کهمان با رعایت قانون، اخلاق مداری و مردم داری تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین امیدی امام جمعه شهرستان سلسله، دکتر ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و دکتر اسفندیار حسنی‌مقدم، رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان اختلاف بر مالکیت اراضی ملی و کشاورزی منطقه کهمان شهرستان سلسله در دفتر امام جمعه مورد بررسی قرار گرفت.

 در این نشست حجت الاسلام و المسلمین امیدی، امام جمعه شهرستان سلسله از اقدامات جهاد کشاورزی شهرستان سلسله ابراز رضایت کرد و گفت اقدامات جهاد کشاورزی زیربنایی و در راستای خدمات رسانی به جامعه است وی خواستار رفع مشکل کشاورزان بر مالکیت اراضی ملی و کشاورزی در منطقه کهمان شد و گفت استحکام پایه نظام اعتماد به مردم است.

 در ادامه اسفندیار حسنی مقدم، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و آقای دکتر ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه با حضور در جمع کشاورزان منطقه کهمان شهرستان سلسله با آنان گفتگو کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در جریان بازدید از منطقه کهمان و در گفتگو با کشاورزان گفت در بعضی نقاط به منابع ملی تعرض شده و در بعضی جاها تعرض نشده است لازمه تشخیص این موارد بر عهده کمیسیون رفع تداخلات است.

 وی افزود در جاهایی که حریم رودخانه ها و جاده ها بوده و درختان قطع شده است هیچگونه حمایتی نکرده و با قاطعیت با متخلفین برخورد می‌کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با تشکیل هیئت چهار نفره متشکل از نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی دستور داد نقشه مقدماتی اراضی مورد اختلاف بهره برداران و منابع طبیعی در پلاک‌های ۱۰۵، ۱۰۶، ۱۰۸ و ۲۰۱ منطقه کهمان تهیه و مورد بررسی قرار گیرد.

دکتر حسنی مقدم در پایان تصریح کرد با بررسی این پلاک‌ها در کمیسیون رفع تداخلات؛ اراضی زراعی، اراضی ملی که سابقه کشت در آنها وجود دارد و قابل واگذاری هستند و اراضی تخریب شده نیز مشخص خواهد شد، با مشخص شدن هر کدام از این موارد عمده مشکلات منطقه حل می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1546850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =