آقایان استقلالی،رفقای قدیمی،به جای اتهام زدن شفاف حرف بزنید

مهدی قایدی به شباب الاهلی پیوست و حالا یکسری مسئولان سابق استقلال دست به افشاگری زدند.

سپهر ستاری: مهدی قایدی از استقلال رفت.به هر دلیلی که بود رفت اما از وقتی که این اتفاق افتاده مسئولان سابق در این تیم مثلا دست به افشاگری زده و با گذاشتن متن و عکس  فیلم در شبکه های مجازی از دست های پشت پرده حرف می زنند.از پندار توفیقی گرفته تا مهدی روحی و بقیه رفقا.

سوال اینجاست که کسی نمی داند در پشت پرده چه اتفاقاتی افتاده،اگر مسئله ای بوده و اگر خیانتی در کار بوده شما که از این خیانت آگاه بودید چرا ساکت نشستید؟

آقای پندار توفیقی!شما که عکسی از خودت با قایدی را منتشر کرده و از خیانت رسانه ها نوشته اید چرا تا پیش از این اتفاق سکوت کرده بودید؟

الان شما آقای روحی،معاون سابق باشگاه استقلال!حالا که دست به شفاف سازی زده اید دیگر از نوشتن اسامی مختصر دست بردارید،دیگر نگویید شخصی که خیانت کرده باز هم خیانت خواهد کرد.اگر واقعا دستی پشت پرده بوده و کسانی در این انتقال نقش داشته اند بیایید خیلی ساده بگویید و با سند و مدرک ثابت کنید که چه اتفاقاتی افتاده است.روغن ریخته را نذر امامزاده نکنید.

نه فقط خبرآنلاین که سایر رسانه ها هم منتظر شفاف سازی شما و رفقای تان هستند و آمادگی این را دارند هر آنچه که می دانید را منعکس کنند.پس تا آن زمان از هوادار مایه نگذارید که گوش همه آنها از شنیدن این حرف ها پر است.امروز آنها یکی از بهترین ستاره های شان را از دست دادند و اتهام زدن به این و آن دردی را برای شان دوا نخواهد کرد.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1547743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد GB ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    0 1
    خیلی عجیبه این پندار توفیقی باجناق امیر رضا خادم هست که از طرفدارای پروپاقرص تیم پیروزی هست . حالا تو استقال چه میکرد الله و اعلم .
    • رضا IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      1 0
      پس فنایی هم برادرش برای پرسپولیس بازی میکرد اون چرا الان پیشکسوت استقلاله،اصلن چه ربطی داره حتی دوتا برادر می‌تونه یکیش استقلالی و یکی دیگش پرسپولیسی باشه،