کمبود آب ،مشکل جدی واحدهای صنعتی استان مرکزی

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی علت کمبود اراضی صنعتی در استان را ناتوانی در تامین آب و برق و گاز عنوان کرد و افزود : تا زمانی که در شهرک نتوانیم مقدمات اولیه را تامین کنیم امکان واگذاری اراضی صنعتی میسر نمی شود.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی،طیب میرزایی در نشست خبری با خبرنگاران ،با اشاره به کاهش بارندگی های اخیر بیان کرد: انتظارمان از دستگاه های خدمات رسان الخصوص از آب منطقه ای استان این است که با توجه به کمبود آب در شهرک های صنعتی و مشکلات ایجاد شده ،در یک برنامه کوتاه مدت در جهت تامین آب شهرک ها تسریع بکنند و به ما در این حوزه کمک کنند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان از کمبود آب جدی شهرک صنعتی زرندیه و ایبک آباد و توقف واگذاری اراضی در این شهرک خبرداد.

طیب میرزایی همچنین در خصوص برنامه های شرکت شهرک ها تا پایان سال از هدفگذاری ایجاد یک‌هزار و ۸۵۰ فرصت شغلی با بیش از سه هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری خبر داد و بیان کرد : از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه ، ۴۵ درصد برنامه‌ تدوین شده شرکت شهرک‌های صنعتی استان محقق شده است.

وی توسعه فضای صنعتی ۴۳۷ هکتاری و توسعه اراضی ۷۰ هکتاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را از دیگر برنامه‌های امسال‌ این شرکت در استان عنوان کرد و افزود: راه‌اندازی ۴۴ واحد صنعتی راکد نیز از اولویت‌های سال جاری است که تا کنون ۲۵ واحد راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی در رابطه با صدور اسناد تفکیکی خاطر نشان کرد: این استان با صدور اسناد تفکیکی برای ۱۱ هزار و ۶۴۳ هکتار اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده و با استقرار ۱۷ ایستگاه آتش‌نشانی با ۲۳ خودرو مجهز رتبه دوم کشور را دارا می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1548234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =