۲۰ هزار نفر در شهرک های صنعتی استان قزوین مشغول کار شده اند

به گزارش خبرآنلاین به نقل از مهر مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گفت: با انعقاد قرارداد با ۶۵ ئاحد صنعتی مستقر شده در شهرک های صنعتی برای ۲۰ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالقهار ناصحی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهارداشت: استان قزوین با داشتن ۱۵ شهرک و ناحيه صنعتی فعال و در حال واگذاری به متقاضيان سرمايه گذاری نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار در منطقه ایفا کرده است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد هزار و ۱۵۰ قرارداد با متقاضيان سرمايه گذار در این شهرک های صنعتی منعقد شده كه از اين تعداد ۶۵۵ واحد با ۱۵ هزار ميليارد ريال سرمایه گذاری به مرحله بهره برداری رسیده است.

ناصحی تصریح کرد: ایتن قزوین از نواحی صنعتی کشور محسوب می شود که خوشبختانه با سرمایه گذاری انجام شده در این شهرک ها برای ۲۰ هزار نفر شغل ایجاد شده است.

۴۱۵ هكتار از اراضی شهركهای صنعتی قزوين دارای سند تفكيكی شد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوين گفت: سند تفکیکی ۴۱۵ هکتار از زمین های شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوين آماده و قابل واگذاری به واحدهای بهره بردار است.

این مسئول یادآورشد: از مجموع ۸۱۹ هكتار از اراضی واگذار شده به واحدهای صنعتی مستقر در شهركها و نواحی صنعتی استان، برای ۴۱۵ هكتار در شهركهای كاسپين، آراسنج و شال سند تفكيكی صادر شده كه با برنامه ريزی صورت گرفته امسال نیز برای۳۵۰ هكتار از اراضی شهركها و نواحی صنعتی سند تفكيكی دریافت می شود.

وی تصریح کرد: برای دریافت این اسناد اداره کل ثبت اسناد واملاک استان همکاری مطلوبی داشته که جای تقدیر دارد.

ناصحی گفت: صدور اسناد مالكيت تفكيكی برای تسريع و تسهيل كار واحدهای صنعتی بهره بردار كه مشكلات بانكی دارند بسیار موثر است.

این مسئول یادآورشد: دریافت اسناد تفکیکی موجب حل مشکل مدیران واحدهای صنعتی که در خصوص دریافت تسهيلات و ترهين محل اجرای طرح و وثیقه قرارداد سند مالکیت دارند حل شود.

در استان قزوين ۱۵ شهرک و ناحيه صنعتی فعال و در حال واگذاری به متقاضيان سرمايه گذاری وجود دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =