۱ نفر
۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
پرت شدن از یک زندگی معمولی به کهریزک

مهمانان «ماه در می‌زند» از چالش‌های تغییر رویه زندگی پس از معلولیت روایت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  «ماه در می‌زند» ویژه‌برنامه محرم و صفر شبکه دو که به طراحی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد روی آنتن می‌رود، میزبان دو هنرمند از کهریزک بود.

علی مهرعلیزاده یکی از مهمانان برنامه شنبه‌شب بود که در روایت قصه خود از حادثه‌ای گفت که کار او را از یک زندگی معمولی به کهریزک کشانده. پرت شدن از درخت در ۱۴سالگی و ابتلا به ضایعه نخاعی.

اسماعیل چراغی یک لایی خطرناک با موتورسیکلت و شاخ به شاخ شدن با یک اتومبیل را اتفاقی دانست که موجب ضایعه نخاعی او شد. او روزهای اول پس از تصادفش اینطور روایت کرد: روزهای اول خیلی حالم بد بود. از گردن به پایین حسی نداشتم و پزشکم دستور جراحی داده بود اما من آنقدر ناامید بودم که مبلغ بالایی به پزشک پیشنهاد دادم تا اتانازی کنم.

علی و اسماعیل اما در نهایت از معجزه بازگشت به زندگی و تلاش برای ساختن با شرایط گفتند: چون نمی‌خواستم سربار کسی باشم به کهریزک منتقل شدم. آنجا همه یک کار هنری انجام می‌دادند. من اما دست‌هایم هم حس نداشت که بتوانم کار هنری انجام دهم. اول موسیقی را امتحان کردم و بعد از آن وارد گروه تئاتر شدم و حالا مدت‌هاست کار هنری انجام می‌دهم.

«ماه در می‌زند» هر شب حدود ساعت ۱۹ و تکرار آن هر روز ساعت۱۲ به تهیه‌کنندگی سیدجواد محسنی روی آنتن شبکه دو می‌رود.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1549681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =