۰ نفر
۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

ایسنا نوشت: مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با انتشار پیامی انتصاب محسن رضایی به سمت معاون اقتصادی رییس جمهوری را تبریک گفت.

متن پیام سردار مرتضی قربانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

سردار سرلشکر پاسدار دکتر محسن رضایی میرقائد

 با سلام و تحیات الهی ؛

 احتراماً جنابعالی ۱۶ سال در فرماندهی کل سپاه و هشت سال در دوران دفاع مقدس ، منشاء برکات بزرگ از جمله تشکیل نیروهای زمینی،  هوایی، دریایی، قدس،بسیج و دانشگاه با عظمت جامع امام حسین (ع) که فرماندهان و مدیران بزرگی را در سپاه و در تخصص های مختلف رشد و ارتقاء داد و کشور از خدمات ارزنده همین نیروها بهره های فراوانی کسب کرد.

امروز که به لطف خداوند بزرگ دولت کریمه و انقلابی مسئولیت اجرایی اقتصاد کشور را به دست گرفته و به لحاظ اعتماد واثقی که به جنابعالی بوده در سمت معاونت اقتصادی ریاست جمهوری منصوب شده‌اید از طرف خودم و جمع کثیری از همرزمان شما تبریک فراوان عرض می نمایم.

 برادر محسن ؛

شما با اعتقاد قلبی به اسلام و ولایت فقیه و خدمت خالصانه به مردم چند میلیون رزمنده دلاور و شهدای عزیز این مملکت امام زمان را سازماندهی و به‌کارگیری کردید و در همه عملیات‌ها و ماموریت‌ها از نور مقدس خداوند و ائمه طاهرین کمک و یاری گرفتید و امروز امنیت این کشور مدیون مردم، ارتش ،بسیج ،و سپاه پاسدارانی  است  که تحت فرماندهی شما بوده اند .

اینک ،  همه ما فرماندهان قدیمی و رزمندگان پیشکسوت  انتظار داریم همچون هشت سال دفاع مقدس سر از پا نشناسید و در این گام دوم انقلاب با یک اقدام انقلابی و جهادی در امر تعالی اقتصاد کشور قلب امام زمان (عج)و رهبر عزیزمان و ملت غیور و شهید پرور مان را با خدمت خالصانه ، شاد و مسرور فرمایید.

 امام خمینی قدس سره در پایان جنگ فرمودند نهراسید که نمی هراسید ، کمربندها را محکم کنید شما سالها و ماههای تعیین‌کننده‌ای را در پیش رو دارید.

 برادر محسن ؛ 

 با رمز یا رسول الله و یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها گام های بلند و انقلابی را بردارید دعای امام زمان (عج), رهبر عزیزمان و ملت مظلوم و ستمدیده در بحران اقتصادی و همرزمان شما همراهتان می باشد.

 برادرمحسن ؛ 
 یا علی یا علی یا علی
برادر شما سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی و جمع کثیری از همرزمان شما»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1550002

برچسب‌ها