خبر خوب فرمانده نیروی زمینی ارتش برای بیماران کرونایی

ایسنا نوشت: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در صورت اعلام نیاز در هر جای کشور آماده راه اندازی بیمارستانهای تنفسی ارتش در کوتاهترین زمان ممکن هستیم.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از پایگاه واکسیناسیون کرونا بیمارستان ۵۲۰ ارتش کرمانشاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا  پای کار بوده، گفت: ارتش برای خدمات رسانی به مردم در دوران کرونا از هیچ تلاشی مضایقه نکرده است.

حیدری با بیان اینکه ارتش در سراسر کشور ۲۸ بیمارستان تخصصی با شش گردان بهداشت  و درمان داشته و ۱۲ هزار نفر کادر پزشکی در خدمت سلامت مردم دارد، گفت: در کنار اینکه تمامی بیمارستانهای تخصصی خود را در صورت نیاز در اختیار بیماران کرونایی قرار داده ایم، پست های قرنطینه پسابیمارستانی و پیشابیمارستانی در استانهای که نیاز بوده راه اندازی کرده ایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: علاوه بر این ارتش به فناوری احداث بیمارستانهای تنفسی در کوتاهترین زمان ممکن دست یافته که تاکنون هشت بیمارستان از این بیمارستانهای مجهز ۱۰۰ تختخوابی در استان هایی که اعلام نیاز کرده اند، مثل سیستان و بلوچستان، اصفهان و گیلان راه اندازی کرده و نهمین و دهمین بیمارستان نیز در حال افتتاح است و اگر نیاز باشد در کرمانشاه نیز مشابه این بیمارستان‌ها را راه اندازی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بیمارستان ۵۲۰ ارتش در کرمانشاه در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته، گفت: این بیمارستان هم اکنون بیش از ۵۰ بستری کرونایی داشته و به همین تعداد نیز مراجعین سرپایی دارد.

وی سپس با اشاره به اعلام آمادگی ارتشیان برای ورود در حوزه واکسیناسیون کرونا، گفت: در حوزه واکسیناسیون هم ارتش با تمام توان پای کار است و همه درخواست‌ها از تهران گرفته تا تمامی شهرستان ها را برای کمک به امر واکسیناسیون اجابت کرده ایم.

 وی با بیان اینکه هم اکنون هفت خط واکسیناسیون ثابت و دو خط خودرویی در بیمارستان ۵۲۰ ارتش در کرمانشاه در حال واکسیناسیون مردم علیه بیماری کرونا هستند، اضافه کرد: در استان کرمانشاه آمادگی ایجاد بین ۲۰ تا ۳۰ پست واکسیناسیون را در ارتش داریم و در هر استانی می توانیم بنا به درخواست تا سقف ۵۰ پست واکسیناسیون اضافه کنیم.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1550338

برچسب‌ها