ایجاد اشتغال برای جامعه محلی به ویژه فرزندان خانواده ایثارگران از اولویت هاست

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ایجاد اشتغال برای جامعه محلی و ساکنان جزیره قشم، به ویژه فرزندان و اعضای خانواده های شهدا و ایثارگران جزیره یکی از اولویت ها است.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، علی درویش پور در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با وی، اظهار کرد: رفع نیازها و مشکلات و ارائه خدمات مناسب به خانواده ایثارگران یک تکلیف و وظیفه عمومی است.
وی ادامه داد: برای انجام این دست کارها نیازی به بخشنامه و دستورالمعل نیست و تنها با اراده و برنامه ریزی می توانیم بهترین فعالیت ها را در قبال خانواده شهدا و ایثارگران اجرایی کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین با اشاره به موضوع ساماندهی گلزار شهدا قشم، افزود: انجام این پروژه عمرانی با سرعت در حال انجام است و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
درویش پور در پایان با اشاره به اهمیت اشتغالزایی برای جامعه محلی به ویژه اعضای خانواده ایثارگران، خاطرنشان کرد: خوشبختانه سازمان منطقه آزاد قشم بسیار جلوتر از بندهای مطرح شده در تفاهم نامه همکاری میان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، به ارائه خدمات پرداخته است.
براساس این گزارش، عطا ناوکی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان نیز در این جلسه از فعالیت های مثبت و تلاش های سازنده سازمان منطقه آزاد قشم جهت رفع مشکلات و ارائه خدمات مناسب به خانواده شهدا و ایثارگران قدردانی نمود.
وی ابراز امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت های اقتصادی موجود در منطقه آزاد قشم شرایط در راستای اعطای تسهیلات با هدف انجام فعالیت اقتصادی و یا ایجاد اشتغال برای فرزندان خانواده های ایثارگران فراهم شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در پایان پیشنهاد بررسی مفاد تفاهم نامه میان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد جهت بومی سازی آن را مطرح کرد.
گفتنی است، جلسه علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و عطا ناوکی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با حضور جمعی از معاونان و مدیران دو مجموعه و در راستای هماهنگی و عمل به تفاهم نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1550418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =