سرمربی تیم ملی سوریه: دیدار اول‌مان مقابل ایران سخت است

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه گفت: دیدار با ایران در شرایط سختی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نزار محروس در نشست خبری قبل از بازی با تیم ملی کشورمان در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: بازی اول ما است و دیدار اول همیشه سختی خودش را دارد. در گروه سختی قرار داریم. به دلیل پروتکل‌های بهداشتی شرایط مان سخت است و در سفر به ایران و قطر دچار سختی شدیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تاثیرگذاری داریم که مصدوم هستند اما با این وجود تمام تلاش خود را می کنیم تا در دیدار اول نتیجه مطلوبی کسب کنیم. تیم ملی ایران قدرتمند است و بازیکنان توانمندی در ترکیب خود دارد.  برای این مسابقه آماده هستیم اما دوران کوتاهی برای آماده‌سازی داشتیم. تنها در قطر یک اردوی فشرده برگزار کردیم اما با این وجود تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه مطلوب مقابل تیم بزرگ ایران نتیجه مطلوب می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی سوریه درباره اینکه راهکارش برای تقابل با تیم بیست و ششم رنکینگ جهان و دوم رنکینگ آسیا در شرایطی که عمر سوما بهترین بازیکن خود را در ترکیب ندارند، پاسخ داد: درست است زیرا عمر سوما بازیکن بزرگ و مهمی برای ما است و غیبت او در این مسابقه موثر است اما در مقابل تیم ملی ایران هم سردار آزمون را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. مصدومیت و محرومیت جزئی از فوتبال است اما بازیکنان جایگزین داریم که می‌توانیم جای سوما را با آنها در ترکیب سوریه پر کنیم. عملکرد مطلوب تیم مهم است.

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1550648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =