رئیسی در سفری اعلام نشده وارد استان سیستان و بلوچستان شد

فارس نوشت: رئیسی که صبح جمعه هفته قبل به صورت سرزده به استان خوزستان سفر کرده بود، در کم تر از یک هفته دومین سفر استانی خود را انجام داد.

سیّد ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، عصر امروز (پنجشنبه 11 شهریور) در سفری سرزده به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد. وی دقایقی قبل وارد فرودگاه کنارک چابهار شد.

رئیسی که صبح جمعه هفته قبل به صورت سرزده به استان خوزستان سفر کرده بود، در کم تر از یک هفته دومین سفر استانی خود را انجام داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در بدو ورود مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان این استان قرار گرفت.

در این سفر دو روزه تعدادی وزیران دولت سیزدهم، رئیسی را همراهی می‌کنند و قرار است پس از بازدید از برخی مناطق کنارک و چابهار از مناطق مختلف استان بازدید کنند.

رئیس جمهور در فرودگاه کنارک در جمع خبرنگاران سفر به استانها را یکی از برنامه‌های دولت عنوان کرد و اظهار داشت: حضور رئیس جمهور در استان‌ها از باب آشنایی با مسائل و مشکلات مردم، مدیران، مناطق و به ویژه شناخت ظرفیت های اقتصادی. است.

رئیسی با بیان اینکه بعد از انقلاب کارهای فراوانی برای توسعه سیستان و بلوچستان صورت گرفته است اما تا نقطه مطلوب هنوز فاصله فراوانی داریم، افزود: امیدواریم در این دولت با همکارای مردم، جوانان فعال استان، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان گام‌های مهمی برای رفع مشکلات سیستان و بلوچستان برداشته شود.

وی ‌ایجاد اشتغال و رونق تولید را یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم دانست و تصریح کرد: تلاش داریم برای رفع بیکاری، ایجاد اشتغال و مسائل فرهنگی و اجتماعی سیستان و بلوچستان که از استان‌های مهم کشور محسوب می‌شود گام‌های مهمی برداریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه نمی‌توان واژه محروم را برای سیستان و بلوچستان به کار برد، خاطرنشان کرد: با وجود برخورداری سیستان و بلوچستان، این استان محرومیت‌هایی دارد که می‌توان با تلاش همه ‌مسئولان، دولت و پیگیری دولتمردان گام‌های جدیدی برای رفع محرومیت برداریم.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1551037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =