۲ نفر
۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
ماجرای این همه آشفتگی تیم ملی چیست؟

حاشیه‌های تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی مقابل سوریه زیاد و قابل تامل بود؛ اتفاقی که ادامه آن در آینده می‌تواند ضربات جبران ناپذیری به تیم وارد کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وضعیت تیم ملی ایران پیش از بازی سوریه تا حدودی ناامیدکننده بود. اسکوچیچ و هاشیمان به خاطر ابتلا به کرونا در تمرینات حاضر نبودند و تیم ملی برای این بازی خوب تمرین نکرد. موضوعی که مهدی طارمی هم به آن اشاره کرده بود و مشخصا نارضایتی خود را از وضعیت آماده‌سازی تیم ملی نشان داد. هم‌چنین حرف و حدیث‌های بسیاری هم نسبت به لیست ابتدایی تیم ملی که شامل بازیکنان لیگ برتری بود، وجود داشت و هنوز کسی دلیل انتشار آن لیست و حضور چند روزه نفرات در تمرین و خط خوردنشان بدون حتی یک جلسه تمرینی با سرمربی را نمی‌داند.

به این ها اضافه کنید شایعاتی که مشخص نیست چطور از بین دو نیمه بازی سبز شدند تا در انتهای بازی سردار آزمون محروم ، ناچار به تکذیب شان شود . خبر اختلاف بازیکنان با کادرفنی که در روزهای گذشته با بهانه هایی از جمله عدم حتی یک پست اینستاگرامی درباره نبود مربیان در حال گذران دوران کرونای تیم و یا مصاحبه ای برای آرزوی سلامتی شان از سوی ستارگان تیم در شبکه های اجتماعی داغ شده بود و با پرسیدن سئوالی ازسردار آزمون با این محتوا که آیا اختلافی بین بازیکنان و کادر فنی وجود داشته یا اسکوچیچ بین دو نیمه در ارتباطش با رختکن با بازیکنان بد حرف زده به اوج خود رسید . هرچند سردار تمام این شایعات را تکذیب کرد اما این پرسش باقی خواهد ماند که اساسا چنین شایعه ای از کجا و چگونه خلق شده است.

گزارش کامل را اینجا بخوانید.

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1551319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    4 0
    اسكوچيچ همان ماست كه برخلاف تصور همه نا اميدها با چهار برد متوالي تيم را به اينجا رساند براي دلالهاي مربيان خارجي بيكار. بازارگرمي نكنيد
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    2 2
    اگه اجازه بدین برای اولین بار یه رفتار حرفه ای از تیم ملی داریم میبینیم.گذشت دوره ای که چند ماه قبل بازیکنای ملی پوش رو دور هم جمع کنیم و اردو شبانه روزی برگزار کنیم. اگه جای ژاپن که به عمان باخت بودیم رسانه ها چه واکنشی داشتن؟!!!