شعار «حیاکن، رها کن» علیه مدیرعامل استقلال/عکس

هواداران استقلال علیه مدیرعامل باشگاه شعارهایی را سر دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عده‌ای از هواداران استقلال امروز مقابل ساختمان باشگاه حضور یافتند وناراحتی خود از شرایط مالی را به گوش مدیران باشگاه رساندند. این هواداران که صبح امروز مقابل وزارت ورزش تجمع کردند و خواهان رسیدگی به وضعیت مدیریتی تیم شان بودند، سپس به سعادت آباد و دفتر باشگاه استقلال رفتند و آنجا اعتراض شان را نشان دادند.

هواداران تجمع کرده مقابل ساختمان باشگاه شعارهایی را علیه احمد مددی مدیرعامل استقلال سردادند. این هواداران با شعارهای خود خواهان جدایی احمد مددی از مدیرعاملی باشگاه شدند.

همچنین استقلالی ها از وزارت ورزش نیز خواستند هرچه سریع‌تر تکلیف مدیریت باشگاه را روشن کند و فردی را برگزیند که بتواند گره از مشکلات استقلال باز کند. این عده حتی خواهان ورود به باشگاه و صحبت با احمد مددی بودند اما مسئولان حراست باشگاه چنین اجازه ای را به آنها ندادند.

گفتنی است؛ این اتفاقات در شرایطی رخ می‌دهد که تیم استقلال این روزها در امارات اردو زده و کارش را برای دیدار با الهلال جلو می‌برد. البته باشگاه مشکلات مالی زیادی دارد که هواداران امیدوار هستند با جدایی مددی و روی کار آمدن مدیران جدید این مساله حل شود.

شعار «حیاکن، رها کن» علیه مدیرعامل استقلال/عکس

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1552579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    اینا پاک استقلال رو بدبخت کردن