۱ نفر
۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
تفتی‌ها پیشتاز واکسیناسیون در استان یزد

شهرستان تفت بالاترین و بهاباد پایین‌ترین میزان تزریق واکسن کرونا در استان یزد از را دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در نشستی با مسئولان شهرستان بهاباد با بیان اینکه شهرستان تفت با تزریق واکسیناسیون بیش از ۹۰ درصد رتبه نخست دربین شهرستان‌های استان را به خود اختصاص داده افزود: پائین‌ترین رتبه مربوط به شهرستان بهاباد با ۶۰ درصد تزریق واکسن میباشد.

ترحمی افزود: امیدواریم با تهیه و تامین واکسن مورد نیاز شهرستان، آمار بهاباد رو به افزایش باشد.

رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه استان یزد درزمینه تزریق واکسیناسیون کرونا جزء سه استان برتر کشوراست گفت: ۱۴ مرکز تجمیعی درسطح استان کار انجام واکسینا سیون کرونا را به عهده دارند.

وی با بیان اینکه اولویت اول کشور در مهار ویروس کرونا، تکمیل چرخه واکسیناسیون کرونا، پرهیز از تجمعات، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی است افزود: ظرفیت واکسیناسیون در استان یزد، روزانه بین ۱۵ تا ۲۰ هزار دوز است.

احمد ترحمی با اشاره به اینکه شاهد شیب نزولی کرونا ویروس دراستان یزد هستیم اظهارداشت: واکسن‌های وارداتی وداخلی برای نیاز استان به اندازه کافی تامین شده است که از مردم میخواهیم بدون هیچ دغدغه‌ای در تزریق واکسن اقدام کنند.

رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه برخی از مراکز تجمیعی واکسن به صورت دو شیفت درخدمت همشهریان ومردم می‌باشند گفت: گروه سنی وشغلی اعلام شده از سوی ستاد کرونا جهت تزریق واکسن کرونا به مراکز تجمیعی مراجعه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1553073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =