قبل از اینکه تصمیم به گفتن آن حرف ها بگیرد ، در این باره با ما حرف زده بود.

این جمله را عباس ترابیان به خبرآنلاین می گوید. او که پس از یک هفته حضور در اجلاس فیفا به ایران برگشته در گفت و گو با همکار ما ، ابتدا از اجلاس فیفا سخن به میان آورد. از اتفاقاتی که برای بن همام رخ داد؛« اگرچه این مرد قطری فرجام خواهی کرده اما .اقعا باید پذیرفت که دوره اش به پایان رسیده است. او در این پرونده شاید همان قدری تقصیر داشت که خیلی های دیگر داشتند اما این اتفاق را تجربه کرد تا بداند نباید خودش را این قدر بزرگ می دید که برابر فیفا بایستد.»
این رسوایی اما برای کشوری مثل ما که حامی بن همام بودیم هم تبعات خواهد  داشت؟ سرپرست کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال در این باره می گوید:« بعید می دانم چنین باشد. به هر حال ما یک کشور آسیایی بودیم و کل آسیا داشت از رئیس قاره اش حمایت می کرد. البته از این پس میزان اقتدار آسیا در فیفا کم می شود چون وزنه ای بزرگ را از دست داده. این را حتی در رفتار بلاتر پس از انتخاب مجدد ، با معاونان قدیم و جدیدش می شد دید.»
در ادامه ترابیان با سئوال ما درباره اعتراض کروش در همان نخستین روز تنهایی مواجه شد که درباره اش گفت:« حالا شما این طور برداشت نکنید که چون ایشان دیده هیچ کس در فدراسیون نیست ، چنین گفته. اتفاقا او خیلی حرفه ای است. قبل رفتنم به ما گفت که دلگیر است و می خواهد در این باره با مردم سخن بگوید و ما هم پذیرفتیم. بحث کنفرانس مطبوعاتی هم بر همین اساس شکل گرفت. البته یک بخشی از خواسته هایی که کروش دارد هم اصلا امکان فراهم کردنش برای ما وجود ندارد. او خواست ویژه ای درباره چمن دارد که در بعضی از فصول سال ما نمی توانیم چنین چمنی را در اختیار داشته باشیم چون شرایط اقلیمی اجازه اش را به ما نمی دهد.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 155363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • كاربر جديد A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
    0 0
    الحمدالله در اين 6سال اونقدر شكست داشتيم كه اينا به چشم نمياد.
  • مهرداد IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
    0 0
    درمان این فوتبال ملی اینه که 7یا 8 سالی توی تمام ردهها با امیدامون بازی کنیم000000.....0000