۱ نفر
۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
کدام بازیکن استقلال کرونا گرفت؟

ورزش سه نوشت: دروازه بان استقلال در اردوی امارات به کرونا مبتلا شده است.

علیرضا رضایی دروازه‌بان تیم استقلال در جریان اردوی این تیم در کشور امارات مبتلا به کرونا شده و در قرنطینه بسر می‌برد. از این رو او فعلا نمی‌تواند استقلال را همراهی کند و در دیدار با الهلال عربستان هم غایب خواهد بود.

رضایی درباره وضعیت جسمانی اش به خبرنگار ما گفت: «۳ روز پیش تست دادیم و تست من مثبت شد. این در حالی است که در تهران و در بدو ورود به کشور امارات تستم منفی بود. من حتی واکسن زده‌ام اما قسمت این بود و چنین اتفاقی افتاده است.»

وی ادامه داد: «یکی دو روز اول حالم خیلی بد بود و شرایط بدی را تجربه کردم اما امروز اوضاع جسمانی‌ام بهتر است. از پزشک تیم بسیار تشکر می‌کنم که در این چند روز که قرنطینه هستم خیلی هوایم را داشت و بسیار به من رسیدگی کرد. کمی بدن درد دارم اما اوضاعم بهتر از روزهای قبل است.»

رضایی در پایان افزود: «امیدوارم در بازی با الهلال عربستان بچه‌ها عالی کار کنند و یک برد ارزشمند را کسب کنیم و هواداران خوشحال شوند. خوشبختانه تا جایی که می‌دانم شرایط تیم خوب است و همه آماده اند تا عملکرد خوبی مقابل الهلال داشته باشیم.»

گفتنی است؛ دروازه بان استقلالی ها در شرایطی مبتلا به کرونا شده که اعضای این تیم بعد از دیدار با الهلال عربستان به ایران برمی‌گردند اما او تا زمانی که تست منفی دریافت نکند نمی‌تواند امارات را ترک کند. به همین خاطر شاید او مجبور شود چند روز بیشتر از استقلالی‌ها در دوبی بماند.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1553752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =