دولت رئیسی دولت سوم احمدی نژاد است؟/ پاسخ یک اصلا ح طلب را بخوانیم

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: دولت آقای رئیسی دولت سوم آقای احمدی نژاد است چون الان 14 نفر از مسئولان دولت رئیسی یا در دولت احمدی نژاد وزیر بودند یا معاون وزیر.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا خباز، فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره حضور پررنگ وزرای دولت احمدی نژاد در کابینه سیزدهم گفت: از نظر بنده اکثریت این وزرا، کسانی نیستند که بتوانند بار سنگین رفع مشکلات مردم را به دوش بکشند نه اینکه نخواهند ممکن است نیت شان نیتهای سالم و خوبی باشد اما توان این کار را ندارند.

>>>>> بیشتر بخوانید؛

>>>> خباز: اگر وزرای احمدی‌نژاد توانمند بودند دولت او را موفق می‌کردند!

محمدرضا خباز عنوان کرد: بارها گفتم مثلا 20 تُن بار داریم و می خواهیم از شهری به شهر دیگری ببریم وانت توان 20 تُن بار را ندارد بلکه تریلی باید می آوردند. بنابراین نیرو، باید نیروی توانمند قوی باشد که مثل انگشتری که در دستش را حرکت می دهد وزارتخانه زیر مجموعه خودش را به تحرک وادار کند. ما چنین توانایی در این مجموعه نمی بینیم البته آرزویمان این است به چند دلیل. اگر این دولت موفق شود ملت موفق شده است. ما هم در این کشور زندگی می کنیم و مثل همین ملت از آثار مثبت آن بهره مند می شویم.

این چهره سیاسی تاکید دارد: به هر حال آرزوی ما این است که دولت موفق شود و و ما و فرزندان، دوستان، بستگان و ملت ایران، همه در یک کشتی نشسته ایم و آقای رئیسی ناخدای کشتی هستند و ملوانان این کشتی هم وزرا و معاونینشان هستند. اگر این کشتی به خوبی به مقصد برسد خوشحال می شویم چرا که در ابتدا خودمان و بعدا کشورمان منتفع می شویم. برداشت ما این است مگر اینکه حادثه و اتفاقی رخ دهد یا یک اعتبارات و پول های خاصی به دستشان بیاید که در محاسبات امثال ما نمی گنجد  یعنی محاسبات ما محاسبات ظاهری است. محاسبات درآمدها نفت و مالیات و.... است. بنابراین ما راه دیگری سراغ نداریم.

او گفت: مهمتر اینکه از نظر بنده، دولت آقای رئیسی دولت سوم آقای احمدی نژاد است چون الان 14 نفر از مسئولان دولت رئیسی یا در دولت احمدی نژاد وزیر بودند یا معاون وزیر. اینها اگر توان داشتند همان دولت را موفق می کردند اینها نشان دادند که دولت احمدی نژاد ناکارآمدترین دولت طول تاریخ انقلاب است. بنابراین باز هم به رغم همه اینها دعا و آرزو می کنیم که انشالله دولت موفق شود اما محاسبات ظاهری نشان می دهد که «سالی که نکوست از بهارش پیداست».

۲۳۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1553842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =