آخرین خبرها از تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی/ پیگیری ماجرای دپوی دارو و کالاهای فاسدشدنی

مهر نوشت: نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تعیین اعضای هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی خبر داد.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی از انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از دریافت و پرداخت حقوق‌‍های نجومی خبر داد.

وی بیان کرد: با رأی اعضای کمیته تحقیق و تفحص از دریافت و پرداخت حقوق‌های نجومی، مالک شریعتی به عنوان رئیس و بنده و غلامحسین رضوانی به عنوان نایب رئیس انتخاب شدیم.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین احسان ارکانی به عنوان دبیر کمیته هیئت تحقیق و تفحص از دریافت و پرداخت حقوق های نجومی انتخاب شد.

میرتاج الدینی گفت: کمیته هیئت تحقیق و تفحص از دریافت و پرداخت حقوق های نجومی، بلافاصله پس از دریافت احکام خود از هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، کار تحقیق و تفحص را آغاز خواهند کرد.

تشکیل هیئتی سه نفره برای پیگیری دپوی کالاها در گمرک

غلامرضا مرحبا در گفتگو در توضیح جلسه‌ امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مالیات بر عایدی سرمایه بررسی و بند یک آن تصویب شد.

بنا بر گزارش مهر، وی بیان کرد: طرح مذکور اصلاح قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان و بخشی از قانون مالیات‌های مستقیم است و قرار شد در رابطه با این طرح مذاکراتی هم با وزیر اقتصاد داشته باشیم و با تجمیع اقداماتی که در کمیسیون صورت گرفته و کارهای صورت گرفته در دولت، طرحی یکدست و جامع تصویب شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین به دنبال تذکرات برخی از نمایندگان درباره کالاهای دپو شده در گمرک، رئیس مجلس ماموریتی به کمیسیون اقتصادی برای پیگیری این موضوع داد.

مرحبا اظهار کرد: امروز هیئتی سه نفره برای پیگیری ماجرای دپوی دارو و کالاهای فاسدشدنی تشکیل شد تا بازدیدی از گمرکات انجام دهد که از آن مبدأ کالاهای فاسد شدنی و دارو وارد کشور می‌شود و گزارش این هیئت به مجلس تقدیم می‌شود.

23219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1554192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =