شهرداری برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی برنامه‌ریزی کند

نایب‌رئیس شورای شهر کرج گفت: مدیریت شهری در خصوص توسعه زیرساخت‌ها و رونق هنر و فرهنگ کلان‌شهر کرج برنامه‌ریزی کند.

به گزارش خبرآنلاین از  البرز؛ «علیرضا رحیمی محمودآبادی» در نطق پیش از دستور یازدهمین جلسه رسمی شورا ضمن تبریک روز سینما، اظهار کرد: شهرداری در خصوص توسعه زیرساخت‌ها و رونق هنر و فرهنگ برنامه‌ریزی کند و با فراخوان از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان و مالکین در خصوص توسعه اماکن و زیرساخت‌های مربوطه نسبت به سرمایه‌گذاری و مشارکت اقدام کند.

وی در بخش دیگری افزود: در یک دوره‌ای بازرسی مرکز اقدام به صدور مدیر و رؤسای اداری به عرصه اجرا در مدیریت شهری کرد اما اکنون با نظر مساعد شهردار این اتفاق از حراست صورت گرفت که معاون خدمات شهری منطقه یک از عوامل خوب حراست منصوب شدند که تشکر از شهردار، مدیرکل حراست و مدیر منطقه یک می‌شود.

نایب‌رئیس شورای شهر کرج گفت: در خصوص موضوع یکپارچگی و وحدت در نهادها و دستگاه‌های خدمات رسان شهر با همکاری شورا برابر بندهای ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و قانون وظایف شوراها به عرض می‌رسانم، طبق بند ۴ و ۱۵ ماده ۵۵ مساعدت‌هایی به دانشگاه علوم پزشکی استان برای افزایش سلامت عمومی و مقابله با بیماری کرونا به‌عمل‌آمده است. اما لازم است کارکنان شهرداری کرج را نیز در این خصوص یاری کنند و واکسینه نمایند.

رحیمی محمودآبادی با اشاره به موضوع نزدیکی آغاز سال تحصیلی و مهرماه بیان کرد: متأسفانه با بیماری کرونا آموزش حضوری منتفی شد و سامانه «شاد» راه‌اندازی شد که در این راستا شتاب‌زدگی در آموزش مجازی و نحوه استفاده از آن آسیب‌هایی را داشته است مثل کاهش سطح مهارت و آموزش دانش آموزان - بروز مشکلات استفاده از فضای مجازی و ناهنجاری‌های آن- عدم وجود امکانات سخت‌افزاری برای برخی خانواده‌های محلات کم برخوردار و مشکلات بین فرزندان و والدین و عدم مدیریت انرژی نوجوانان و کودکان در راستای تلاش و تکاپو و هیجانات کودکانه.

وی یادآور شد: لذا از مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در این خصوص می‌خواهیم که برنامه‌ریزی کنند و در خصوص دوره ابتدائی (کلاس اول) برنامه‌ریزی شود تا کلاس‌ها حضوری برگزار شود.

نایب‌رئیس شورای شهر کرج همچنین به تذکر امام‌جمعه حضرت آیت‌الله حسینی همدانی در خصوص هیئت امنائی شدن برخی مدارس در محلات کم برخوردار اشاره کرد و گفت: اخیراً از طریق فضای مجازی دفتر ایشان منتشر شد که این موضوع هم قبلاً در مدرسه راهنمایی شهید مجید عالم بخش در حد واسط محلات چهارصد دستگاه - دولت‌آباد و کوی کارمندان جنوبی به آموزش‌وپرورش منعکس‌شده که لاجرم اقدام اصلاحی صورت نگرفته و انتظار داریم ایشان نسبت به بازگشت به حالت اول مدارس اقدام کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1554451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =