از رکوردشکنی تزریق واکسن تا احتمال بروز موج ششم کرونا در آبان

امروز تعداد مرگ و میر در اثر کرونا به ۱۱۵ هزار نفر نزدیک شد. این در حالی است که رکورد تزریق روزانه دوز واکسن در کشور شکست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز واکسن فخرا که توسط وزارت دفاع تولید می شود، به مرحله سوم کارآزمایی بالینی که آزمون روی جمعیت انبوه در حد چند ده یا چند صد هزار نفر است، رسید. این در حالی است که سخنان درباره بازگشایی حضوری مدارس و دانشگاهها همچنان در جریان است.

مهمترین اخبار کرونایی امروز به این شرح است:

تزریق واکسن بدون محدودیت سنی تکذیب شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شمیرانات در خصوص شایعاتی مبنی بر تزریق واکسن کرونا در برخی مراکز واکسیناسیون، بدون ثبت‌نام و محدودیت سنی که امروز در فضای مجازی منتشر شد، ضمن ارایه توضیحاتی، این شایعات را تکذیب کرد.

ارتش با تمام قدرت پای کار مقابله با کرونا است/آمادگی کامل ارتش برای کمک به وزارت بهداشت

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این که ارتش از روز اول ورود کرونا به کشور با تمام توان در خدمت وزارت بهداشت بوده است، گفت: ارتش هیچگاه مستقل عمل نکرده بلکه کمک کننده به وزارت بهداشت است.

محدودیت سنی در واکسیناسیون کرونا برداشته شده است؟

دکتر علیرضا زالی در خصوص شایعه برداشته شدن محدودیت سنی در واکسیناسیون کرونا توضیحات کاملی را ارائه کرد.

از رکوردشکنی تزریق واکسن تا احتمال بروز موج ششم کرونا در آبان

کرونا تمام نمی‌شود؛ ۱۳۸ واکسن جدید در راه است!

برای مهار عالم‌گیری کوید۱۹ و ایجاد ایمنی در برابر بیماری ویروس کرونا ۲۰۱۹، دانشمندان شروع به طراحی، ساخت و تولید واکسن کرونا کردند که تعدادی از این واکسن‌ها در حال حاضر وارد بازار شده‌اند و برخی دیگر در مراحل آزمایش هستند.

رکورد واکسیناسیون با یک میلیون و ۵۹۰ هزار دوز در شبانه‌روز گذشته

آمارهای روزانه وزارت بهداشت نشان می دهد که در شبانه روز گذشته یک میلیون و ۵۹۰ هزار دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

تصویری از تزریق واکسن فخرا به یکی از مسوولان وزارت دفاع

فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی فخرا با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سالن ولایت وزارت دفاع با تزریق به سردار دکتر اله ورن رییس اداره کل بهداشت، امداد و درمان وزارت دفاع آغاز شد.

مرگ و میر کرونا در کشور به ۱۱۵ هزار نفر رسید

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۲۲۵۴۱ بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شدند.

 کرونا به کدام‌یک از اعضای بدن آسیب جدی وارد می‌کند؟

ویروس‌های جهش یافته کرونا ممکن است به اعضای مختلف بدن بیمار حمله کند. در این اینفوگرافیک آسیب‌های بدنی ناشی از این بیماری را خوب بشناسید.

واکسینه شدن ۶۰ هزار نفر از کارکنان شهرداری تهران

مدیرعامل شرکت شهر سالم از واکسیناسیون بیش از ۶۰ هزار نفر از کارکنان، کارگران، پیمانکاران و خانواده پرسنل در شهرداری تهران و کاهش ۵۰ درصدی ابتلا و فوتی های ناشی از کرونا در مجموعه مدیریت شهری خبر داد.

«موجِ ششم» کرونا آبان از راه می‌رسد/ از همین حالا واکسن بزنید

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته به احتمال زیاد آبان ماه امسال شاهد بروز موج ششم کرونا خواهیم بود، لذا افراد باید هرچه سریعتر برای تزریق واکسن اقدام کنند.

اثرات معجزه‌آسای واکسیناسیون بر کاهش ابتلای سالمندان به کرونا

دبیر کمیته مراقبت و درمان ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: میزان ابتلا و بستری‌ سالمندان بر اثر کرونا در موج پنجم کاهش قابل توجهی یافت.

از رکوردشکنی تزریق واکسن تا احتمال بروز موج ششم کرونا در آبان

 آیا تریاک تاثیری در درمان کرونا دارد؟

مدیرکل درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر در گفتگو با برنامه تلویزیونی گفت: از نظر علمی تریاک تاثیری در درمان کرونا ندارد تریاک از قدیم در طب استفاده میشد و الان هم در برخی امور استفاده کاربرد دارد.

صف طولانی مراکز واکسیناسیون تا ساعت ۲ نصف شب

به رغم ۲۴ ساعته شدن فعالیت مرکز واکسیناسیون کردستان در تهران، صف‌های طولانی تزریق واکسن این مرکز تا ساعت ۲ نصف شب همچنان ادامه داشت.

مرگ و میر کرونا در کشور به ۱۱۵ هزار نفر رسید

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۲۲۵۴۱ بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شدند.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1554501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =