تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی

دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی ۲۶ شهریور ماه روز فوریت های پزشکی و اورژانس را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان متن پیام دکتر دانائی رئیس دانشگاه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و منْ أحْیاها فکأنّما أحْیا النّاس جمیعًا

و هـر کـس نفسی را زنـده کـنـد گویا همه مردم را زنده کرده است(سوره مائده آیه ۳۲)

فرصت خدمت به بیماران و نجات جان آنان فرصتی است مغتنم که پروردگار متعال نصیب بندگان برگزیده خود می نماید.

بی شک در روند رو به رشد سوانح، حوادث و بلایا نیاز به خدمات و مراقبت های پیش بیمارستانی کاملا مشهود است و امروز نیز با شیوع بیماری کرونا بیش از هر زمان دیگر به خدمات تلاشگران ارجمند عرصه سلامت در حوزه فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ احساس می شود.

تلاشگران عرصه فوریت های پزشکی در بیشتر مواقع اولین کسانی هستند که بر بالین مصدومین و نیازمندان دریافت خدمات درمانی اورژانسی حاضر می شوند و حفظ حیات آنان را بر عهده می گیرید که نشان از اهمیت والای خدمت تان و جایگاه ارزشمند اورژانس ۱۱۵ می باشد.

کارشناسان فوریت‌های پزشکی با تلفیقی از سرعت، دقت و صبوری، خدمات اولیه را که نقش حیاتی و تعیین کننده‌ای در بهبود وضعیت بیماران اورژانسی و سانحه‌دیدگان حوادث به آنها ارائه می‌دهند.

اینجانب این روز را به همکاران سختکوش و متعهّد در اورژانس ۱۱۵ که در راستای ارتقاء خدمات درمانی در سطح منطقه تلاش مضاعفی برای خدمت رسانی مردم شریف استان داشته اند تبریک می گویم و از خداوند متعال تداوم خدمت به جامعه و سلامت و سعادتمندی برای این عزیزان را خواستارم.

دکتر نوید دانائی

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1555419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =