گل‌به‌خودی سازمان لیگ به پرسپولیس برای جدال با الهلال!

برنامه‌ریزی اشتباه مسئولان سازمان لیگ می‌تواند درآستانه بازی با الهلال ضربه بدی به پرسپولیسی‌ها بزند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و پرسپولیس باید به مصاف الهلالی برود که روی کاغذ تیم قدرتمندی محسوب می شود؛ هرچند در بازی با استقلال متزلزل نشان داد.

در حالی که تیم های ایرانی عمدتا در حساس ترین شرایط همیشه دچار مشکل هستند و پرسپولیس هم سرآمد مشکلات است برای این دیدار مهم هم قرمزها به یک مانع برخورد کرده است. شاگردان گل محمدی در حالی باید با الهلال دیدار کنند که هیچ مسابقه رسمی تا ۲۴ مهر ندارند!

به دلیل اتمام دیرهنگام مسابقات فصل قبل و برنامه های تمرینی تیم ملی تصمیم براین شد که لیگ برتر اواخر مهر آغاز شود اما حالا مشخص شد که این برنامه ریزی بدون بررسی صورت گرفته و حالا گریبانگیر پرسپولیس شده است.

هیچ یک از کشورها چنین شرایطی ندارند و معلوم نیست در جلسات مدیران برنامه ریز فوتبال در چه مورد بحث می شود و چه ملاک هایی را برای تعیین تاریخ شروع مسابقات در نظر می گیرند.

البته نمی توان برنامه ریزی عجیب AFC که براساس تقویم شرق آسیا است را در این دردسر نادیده گرفت اما همان طور که کشورهای دیگر براساس همین تقویم مسابقاتشان را انجام می دهند ایران هم بعد از سال ها باید نحوه برنامه ریزی را آموخته باشد. برنامه تمرینات تیم ملی که یکی از مهم ترین عوامل تاخیر شروع لیگ بود هم هنوز اعلام نشده و نکته دیگر هم اینکه لژیونرها نیز برای حضور در تمرینات مشکل دارند.

تیم ملی ۲۰ مهر با کره جنوبی بازی دارد و چهار روز بعد پرسپولیس باید با الهلال دیدار کند. این اتفاق برای شاگردان گل محمدی هم جنبه مثبت دارد؛ هم منفی. بازیکنان پرسپولیس که درتیم ملی هم تعدادشان کم نیست می توانند بازی رسمی را تجربه کنند اتفاقی که به مدد برنامه ریزی مسئولان برای تیم باشگاهی شان رخ نمی دهد اما از سوی دیگر فرصت کمی برای استراحت دارند و باید در اردوهای تیم ملی حاضر شوند و کادرفنی پرسپولیس هم کار دشواری برای هماهنگی این بازیکنان با تازه واردها دارد.

بیشتر بخوانید: دژاگه به الشحانیه پیوست

۲۵۳ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1555706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =