هشدار باشگاه استقلال: تجمع کنید، اعمال قانون می‌شوید

باشگاه استقلال در اطلاعیه ای به هوادارانش برای تجمع غیر قانونی هشدار داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال در اطلاعیه ای به هوادارانش برای تجمع هشدار دارد.

این باشگاه در اطلاعیه ای، با حق دادن به احساسات هوادارانش، به  آنها گفته هوشیاری  اشان در روزهای آینده می تواند گره گشا باشد در این اطلاعیه آمده:« باشگاه استقلال اعلام کرد هوشیاری هواداران می‌تواند در روزهای آتی گره‌گشا باشد.

باشگاه استقلال اعلام کرد همانطور که پیش از این اعلام شده باشگاه با احترام به نظرات هواداران باوفای تیم قصد دارد ضمن ارزیابی و تحلیل وضعیت فعلی، بهترین تصمیم را در راستای تامین منافع باشگاه و تیم اتخاذ کند.

 لذا ضمن تاکید دوباره بر ارج نهادن به نظرات هواداران واقعی استقلال اعلام می‌دارد بر اساس برخی شایعات منتشره در شبکه‌های اجتماعی برخی افراد که منافع غیرمشروع‌شان در خطر است با سوار شدن بر روی احساسات پاک هواداران قصد تجمع غیرقانونی دارند. بر اساس استعلام انجام گرفته از مراجع قانونی و انتظامی، حضور در تجمع اعتراضی اعلام شده بمنزله برهم زدن نظم و امنیت شهر تلقی شده و این موضوع با اعمال قانون همراه خواهد بود. همچنین خط ‌دهندگان و تحریک کنندگان اصلی برگزاری اینگونه تجمع‌ها پیگرد قضایی خواهند شد.

باشگاه استقلال در پایان با در نظر گرفتن احساسات به حق هواداران که از نتایج تیم محبوبشان در فصل اخیر در لیگ برتر، جام حذفی و لیک قهرمانان آسیا جریحه‌دار شده است اعلام می‌دارد که هوشیاری هواداران در روزهای آتی می‌تواند گره‌گشا باشد.»

251256

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1555768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    6 0
    وزیر گل نمیزد که
  • گرفتار IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    9 0
    شاید میخوان تجمع کنن و از خدمات معجزه آسای مدیران موفق تشکر کنن
  • حسین استقلالی دوآتشه IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    3 0
    پس چه کسی کم کاری شما مدیر عامل را بررسی کند آقای سجادی شما رابه مقدسات قسم می دهیم به داد استقلال برسید وبه داد آقای مجیدی و بازیکنان استقلال قهرمان مددی وملکیان شماها چه آورده ایی برای استقلال داشته‌اید
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    5 0
    کسانی که با عدم مدیریت باعث تجمع میشوند باید اعمال قانون شوند افرادی چون مددی و فریاد شیران و.. که باعث عصبانیت طرفداران شده اند و بی لیاقتی خود را گردن سرمربی می اندازند