تحویل ۲۱۴ عدد تبلت به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد منطقه ۱ خرم‌آباد

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک خرم آباد گفت: ۲۱۴ عدد تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک خرم آباد تحویل شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، اسدالله اسدی در این رابطه گفت:با توجه به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک ۱۵۰۰دانش آموز را تحت پوشش خود دارد، خوشبختانه این نهاد با توجه به فرا رسیدن بازگشایی مدارس در اول مهرماه ۱۴۰۰تعداد۲۱۴ عدد تبلت و گوشی هوشمند در بین این دانش آموزان اهدا نموده است.

 اسدی افزود: از این تعداد حدود ۴۰ عدد از این گوشی‌های هوشمند و تبلت از طریق مراکز نیکوکاری تابعه کمیته امداد منطقه و مابقی از طریق واحد اکرام و تعامل با خیرین و اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تحویل داده شده است.

 سرپرست کمیته امداد منطقه یک خرم آباد افزود: خوشبختانه کمیته امداد منطقه یک با توجه به بازگشایی مدارس اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان لوازم و تحریر از جمله خودکار، مداد، پاک کن، دفتر، و ....به افراد نیازمند تحت پوشش این نهاد داده است.

 وی بیان داشت:همچنین این نهاد مبلغ ۵۰ میلیون تومان نیز جهت کمک هزینه تحصیلی این افراد به صورت بلاعوض پرداخت میکند.

 اسدی افزود :همچنین در زمینه دانشجویی کمیته امداد منطقه ۱ خرم آباد که ۴۵۰ دانشجو را تحت پوشش خود در سال تحصیلی ۹۹ دارد مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان تحصیلات بلند مدت قرض الحسنه به افراد دانشجویی تحت پوشش این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت لرستان پرداخت نموده است.

 وی بیان داشت: همچنین مراکز نیکوکاری که همواره پشتیبان کمیته امداد و خانواده‌های نیازمند تحت پوشش این نهاد بوده اند تعداد ۳۲ مجوز در سطح منطقه ۱ یک وجود دارد که از این تعداد ۲۷ مرکز فعال می باشد که حدود ۵ مرکز به صورت تخصوصی در زمینه های زکات ،فرهنگی، اشتغال مشغول به فعالیت مستمر هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1555889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =