تحقق ۸۲ درصدی شاخص مدیریت بهره‌وری در منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام از تحقق ۸۲ درصدی شاخص مدیریت بهره‌وری در نظام اداری در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «نادر ثناگو مطلق» با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی در سال ۱۳۹۹ افزود: بر اساس اعلام نتایج سازمان اداری و استخدامی کشور در سال ۱۳۹۹ شاهد رشد ۱.۵۸ درصدی شاخص اختصاصی به نسبت سنوات گذشته بودیم و همچنین تحقق ۸۲ درصدی شاخص مدیریت بهره وری در نظام اداری از دیگر دستاورد های مجموعه پیام بوده است.  

وی اضافه کرد: در حوزه شاخص های عمومی در سال ۹۹ در ۶ محور اصلی ارزیابی شدیم که این محورها شامل اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، مدیریت بهره وری نظام اداری و توسعه فرهنگ سازمانی ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی و نظارت و ارزیابی است.

ثناگو گفت : شاخص‌های اختصاصی برپایه اسناد بالادستی نظیر ، سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، برنامه ششم توسعه و وظایف ذاتی شرکت تهیه و تدوین شده است. 

وی ادامه داد: جذب بنگاه‌های اقتصادی به منظور توسعه منطقه ویژه اقتصادی، ترانزیت کالا، خدمات حمل و نقل بار هوایی و ارائه خدمات فرودگاهی به پروازهای آموزشی و مسافری از جمله شاخص های اختصاصی سال ۹۹ در این بخش می توان نام برد.

ثناگو مطلق در ادامه با اشاره به اینکه رشد اهداف کمی و کیفی خدمات در منطقه به صورت جدی در حال انجام است گفت: همت صورت گرفته در مجموعه قابل تقدیر است اما به دنبال این هستیم تا با توجه به فضای رقابتی و وجود شرکت های بزرگ در توسعه کمی و کیفی خدمات در تمام بخش ها گام های بلندتری برداریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1555960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =