اداره کل امور مالیاتی استان قزوین حائز رتبه برتر شد

در جریان برگزاری آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر بیست و چهارمین جشنواره استانی شهید رجایی، اداره کل امور مالیاتی استان قزوین از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در جریان برگزاری آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر بیست و چهارمین جشنواره استانی شهید رجایی که با شعار توسعه دولت الکترونیک و ارتقای فرهنگ سازمانی با هدف افزایش شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی برای معرفی دستگاههای اجرایی برتر در استانداری قزوین برگزار شد، اداره کل امور مالیاتی استان قزوین از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دستگاه برتر در بین دستگاه های تولیدی و خدماتی معرفی و با کسب بالاترین مجموع امتیاز شاخص های عمومی و اختصاصی، جایگاه برتر را در بین ۱۱۴ دستگاه در قالب ارزیابی عملکرد سال ۹۹ کسب کرد.

 این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت شهر تهران، استاندار و جمعی از مقامات ارشد استان برگزار شد، از سعید حوائج مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با اهداء لوح و تندیس، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

مدیرکل امور مالیاتی استان با اشاره به شاخص های ارزیابی دستگاه ها تصریح کرد: ارائه خدمات الکترونیکی مالیاتی و تسهیل امور مودیان، گامی بزرگ و با اهمیت در راستای تحقق اهداف عالیه سازمان امور مالیاتی کشور، خصوصا در حوزه تحقق حقوق شهروندی می باشد.

حوائج با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی به سمت هوشمند سازی وصول مالیات حرکت می کند، افزود: سازمان امور مالیاتی کشور جزو سازمانهای برتر در زمینه توسعه دولت الکترونیک است و در این راستا تاکنون بیش از 30 خدمت مالیاتی بصورت الکترونیکی ارائه می گردد. پیاده سازی برنامه مدیریت ریسک تمکین مودیان از طریق اجرای ماده 97 قانون مالیات‌های مستقیم و پذیرش خوداظهاری بیش از 96درصد از مودیان استان، بهره گیری از سامانه های ارتباط مردمی، از مهم‌ترین اقدامات اداره کل امور مالیاتی استان بشمار می روند.

او همچنین با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در بحران کرونا در سال گذشته، فعال شدن امکان ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی را یک فرصت خوب برای مودیان در جهت کاهش مراجعه به ادارات دانست و افزود: تبصره ماده 100قانون مالیاتهای مستقیم نیز فرصت خوبی برای صاحبان مشاغل ایجاد نمود که افراد بتوانند مالیات خود را با استفاده از آن قطعی نمایند.

همچنین در این جشنواره تیم ارزیابی عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان نیز به عنوان تیم کاری برتر معرفی شد و از خانم ها فاطمه پیله فروشها، مریم افلاطونی و آقای محمد خشکباری تقدیر شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1555965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =