درخشش دبیران متوسطه دوم چهارمحال‌وبختیاری در هفدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر

معلمان دوره دوم متوسطه استان موفق به کسب دو رتبه کشوری در هفدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری، معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش استان گفت: هفدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر در دو بخش و سه محور برگزار شد که بخش علمی در دو محور تجارب تدریس موفق و برتر دبیران و ارائه مقالات علمی مرتبط با تدریس و بخش مجازی نیز با تمرکز بر استفاده از شبکه آموزشی شاد به شیوه غیر حضوری برگزار شد. 

سید فیروز عسگری به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: از اهداف برگزاری این جشنواره توسعه زمینه پژوهشگری و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای معلمان، به اشتراک‌گذاری تجارب زیسته معلمان به‌ویژه در دوران کرونا و آشنایی و بهره مندی همکاران از فناوری های نوین و شناسایی و ترویج روش ها و تجارب موفق و کارآمد تدریس بوده است.

عسگری با اشاره به عناوین کسب شده توسط دبیران استان افزود: در محور ارائه مقاله علمی که توسط دبیرخانه توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای دبیران مستقر در استان زنجان برگزار و داوری شد، جناب آقای هادی صادقی کاجی از شهرستان اردل با مقاله‌ای تحت عنوان «بررسی تاثیر آموزش مجازی ناشی از تعطیلی مدارس به دلیل کرونا بر سلامت روانی»، موفق به کسب رتبه دوم کشوری شدند.

وی ادامه داد: هم‌چنین در بخش ارائه تجارب تدریس موفق و برتر نیز که دبیرخانه آن مستقر در استان خراسان رضوی است سرکارخانم زهرا نادری بنی دبیر زبان انگلیسی شهرستان بن موفق به کسب رتبه دوم کشوری شدند.

عسگری در پایان گفت: نتایج بخش مجازی این جشنواره نیز که دبیرخانه کشوری فناوری، مستقر در استان آذربایجان شرقی مسئول آن می‌باشد هنوز اعلام نشده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1555966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =