مشکلی در تامین گاز مایع مورد نیاز مصرف کنندگان واقعی چهارمحال وبختیاری وجود ندارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری جعفر سالاری نسب اظهار کرد: مشکلی در تامین گاز مایع مورد نیاز مصرف کنندگان واقعی استان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مدیر منطقه با بیان این خبر گفت : در استان چهارمحال و بختیاری خانوارهایی وجود دارند که با توجه به سخت گذر بودن مسیرهای کوهستانی ، فاقد گاز کشی هستند و از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند و سهمیه استانی گاز مایع مورد نیاز این خانوارها و سایر بخش ها را شرکت ملی پخش فرآورده‌های منطقه تامین می نماید و از طریق شرکت های موزع گازمایع، توزیع می گردد.

مدیر منطقه بیان داشت : با توجه به اینکه دریافت و توزیع گاز مایع تامین شده ازمبداء پالایشگاه به بخش خصوصی واگذار شده است ، این شرکت های موزع گاز مایع هستندکه مکلفند به صورت عادلانه سهمیه های گاز مایع را در نقاط مختلف استان توزیع نمایند که در استان چهارمحال و بختیاری ،شرکت های بوتان ، اتان وپرسی ایران گاز و حاتم گاز عهده دار این مسئولیت می باشند .

سالاری نسب افزود: در صورت هرگونه اخلال در توزیع سیلندر گاز مایع از سوی شرکت‌های توزیع کننده و عاملان توزیع گاز مایع، لازم است موضوع از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مورد پیگیری قانونی قرار گیرد.چراکه عاملان توزیع گاز مایع در قالب صنف فعالیت می نمایند و بررسی تخلفات این صنف بر عهده بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت(صمت ) می باشد .

مدیر منطقه گفت: در سال گذشته توزیع گاز مایع در استان در قالب سامانه الکترونیکی درخواست فرآورده های نفتی ساماندهی شد و تمهیدات لازم در سطح استان با در نظر گرفتن زیر ساخت های بانکی و تحویل دستگاه کارتخوان به فروشندگی ها ، جهت خرید سهمیه ماهانه توسط مصرف‌کنندگان واجد شرایط ، در سامانه مذکور انجام شد .

این مقام مسئول افزودند: چناچه مصرف کننده یا خانواری وجوددارد که در روستای فاقد گازکشی زندگی می کنند و تا کنون در این سامانه ثبت نام نکرده است می تواند از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به ثبت مشخصات خانوار جهت بررسی درخواست دریافت سهمیه گاز مایع اقدام نماید.

سالاری نسب تآکید نمود: که سرپرست خانوارهایی که سهمیه گاز مایع به آنها تعلق گرفته است برای پرداخت بهای سیلندر گاز مایع همچون سهیمه نفت سفید، حتما از دستگاه کارتخوان عامل فروش گاز مایع ، مبلغ را پرداخت نمایند . 

مدیر منطقه گفت: در صورت مشاهده بروز هر گونه تخلف اعم از گران فروشی ، کم فروشی و عرضه گاز مایع خانوار در بخشهای دیگر که باعث می شود سهمیه گاز مایع خانوارهای واجد شرایط به دستشان نرسد با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت تماس گرفته و شکایت خود را از این طریق مطرح و پیگیری نمایند .

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1555971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =